genser Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Må si at dette innlegget ditt inneholder mest tull Det du sier om at den ikke kommer hit for november/desember. Hva for no tull er det? Siemens pleier å holde datoene sine, og vi ser jo at CX65 og M65 dukker opp her nå straks. Sier de september er det da ingen grunn til å tro at den ikke kommer i september. For det første: Om du synes innlegget mitt er "tullete", eller på annen måte ikke tiltaler deg og dine meninger, så er det vel like greit om du holder det for deg selv. Det er vel svært få som er interessert i hva du mener og tror om innleggene til andre forumbrukere - og det virker bare useriøst fra din side. Siemens har ikke akkurat noen god historie når det gjelder å holde datoer. Eks. SX1. Hvor lenge ventet vi ikke på den? Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge. Om Siemens sier september, så tenker jeg oktober og november med en gang. De datoene som er skrevet i pressemeldingene til Siemens er stort sett lanseringsdatoene for det kontinentale Europa. Det tar normalt en måned eller 2 ekstra før de kommer hit. M65 er f.eks allerede i salg på kontinentet. Det er ingen nettbutikker som har den enda i Norge, så langt jeg kan se. Beklager hvis jeg formulerte meg litt for skarpt. Dette var ikke meningen. Jeg bare mente at ditt innlegg ikke var bygget opp med særlig mye argumenter eller lignende. Siemens er kjent for å være nøyaktige med sine datoer. De holder så godt som alltid sine datoer. SX1 er et spesielt eksempel, av den enkle grunn at det er deres første Symbian-telefon. Vet du om en eneste telefon som var produsentens første symbian-telefon som IKKE har blitt utsatt? Da skal man lete lenge. CX65 og M65 er her i norge før måneden er over. I følge hva jeg har lest her på forumet er det kunder som venter den i posten veldig snart. Det er 11 dager igjen av kvartalet, og mobilene er her med Telenor-binding om noen dager. Nei, det er faktisk feil det du sier. Beklager. Det tar normalt noen få uker før de kommer hit, sjelden så mye som du sier "en måned eller 2". Jeg bruker da samme eksempel som du gjør: SX1. Den kom ut i desember både i tyskland og andre land, samt norge. Men nok en gang, beklager om jeg uttrykte meg for skarpt, men ble litt irritert over dine utsagn som ikke medfører riktighet. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Den var fin Ligna litt på Samsung E800 Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Vår godeste mobilmania.cz har nå lagt ut fine livebilder av begge mobilene.. Enjoy Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Fin mobil med pent ytre.Får nesten lyst på den Lenke til kommentar
2m Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Må si at dette innlegget ditt inneholder mest tull Det du sier om at den ikke kommer hit for november/desember. Hva for no tull er det? Siemens pleier å holde datoene sine, og vi ser jo at CX65 og M65 dukker opp her nå straks. Sier de september er det da ingen grunn til å tro at den ikke kommer i september. For det første: Om du synes innlegget mitt er "tullete", eller på annen måte ikke tiltaler deg og dine meninger, så er det vel like greit om du holder det for deg selv. Det er vel svært få som er interessert i hva du mener og tror om innleggene til andre forumbrukere - og det virker bare useriøst fra din side. Siemens har ikke akkurat noen god historie når det gjelder å holde datoer. Eks. SX1. Hvor lenge ventet vi ikke på den? Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge. Om Siemens sier september, så tenker jeg oktober og november med en gang. De datoene som er skrevet i pressemeldingene til Siemens er stort sett lanseringsdatoene for det kontinentale Europa. Det tar normalt en måned eller 2 ekstra før de kommer hit. M65 er f.eks allerede i salg på kontinentet. Det er ingen nettbutikker som har den enda i Norge, så langt jeg kan se. Hvis du FØLGER med så er SL65 kommet ut på mange nettbutikker så må nokk si at du "dreit" deg ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå