yesm Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hei alle sammen! Har kommet over en bin fil som jeg har veldig lyst til å få brent ut på cd. Har noen der ute noen tips om hvordan jeg kan få laget en ny cue-fil, eller om det er mulig å ekstraktere informasjonen i bin filen med hjelp av et program? På forhånd takk, Marius Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 FILE "filnavn.bin" BINARY TRACK 01 MODE1/2352 INDEX 01 00:00:00 slik pleier cuefilen å se ut putt det inn i notepad og lagre som fil.cue og se om det virker Lenke til kommentar
gnus Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Da kan du mounte bin fila med daemon tools som du finner her : http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php Da får du en virtuell cdrom som du bare kopierer som om du hadde hatt cden i en annen cd-rom enn brenneren Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Du kan pakke ut binfila med winiso, men jeg ville heller brukt deamon tools som er nevnt lenger opp til å mounte fila. De brenne programmene jeg har vært borti fungerer med bare *.bin fila. Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Nero brenne bin-filer uten cue. Du velge "burn image" som vanlig men må velga alle filer istaden for dei vanlige filtypane som Nero vil velga mellom. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 eller bare rename bin fila til nrg og dobbelklikke hvis du har Nero installert. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Eller bruk UltraISO for å åpne .bin fila (du vil kanskje rename den til .ISO først). Der kan du også brenne den ut. I UltraISO kan du til og med legge til filer, og ekstrakte filer fra bootable eller non-bootable CD-er. Filene er lette og behandle. UltraISO anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå