CAT-scan Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hvor mye koster et Vapo-kabinett, og hva får man med? Jeg regner med det kun er beregnet på å kjøle CPU? Hva slags impact får kjølingen på den øvrige temperaturen i kabinettet? Med noen velplasserte vifter vil kanskje kjølingen virke positivt på skjermkort/harddisker/ram også? Hvor kan jeg kjøpe komplette Vapo-pakker (kabinetter) i Norge? Hvor mye koster de? Finnes det noen bra introduksjon til Vapo-kjøling? Lenke til kommentar
runetbj Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Vapochill Edit: Url Endret 18. juni 2004 av runetbj Lenke til kommentar
gnus Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Den sida funker ikke hos meg.. men iallefall... Synst å huske at vapochill kosta ca 6500kr da dei var til salg på 3dfxcool.. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Har funnet mye av den infoen jeg trenger. Takk. Får de fra ca. 5000kr (det er inkludert kabinett /u PSU) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå