G2Petter Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jess! Fikk årets karakterutskrift: 6: Musikk 4: 2FY 5: 2MX, 2KJ, Fransk og alle andre fag man har i VK1 Almenn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 leet Nei, jeg mener det virkelig. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 6 i musikk, nice. Er du musikalsk ? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Til en viss grad Det er vel arbeidsinnsatsen det går på: Det er lett å gi det lille ekstra når karakteren i et totimersfag teller like mye som en hvilken som helst anne karakter. Fikk i tillegg en firer i nei-norsk, men den kommer ikke på vitnemålet, så den tenker vi ikke på Trodde jeg skulle få fire i fransk og geografi og at det skulle bli mitt dårligte snitt noen sinne, men neida! Skjønner ikke hvorfor jeg fikk fem i fransk, though, fortjener det ikke Nå er det en ting som gjelder: FERIE! Og å vente på eksamenskarakteren i matte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå