Snoft Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Når vil denne godbiten komme i salg i butikkene ? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 til høsten har jeg hørt.... Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 hmm, faen Bruttern dro til USA i natt, kan spørre han om de har begynt å selge der. Han blir det 1 mnd til, så det er jo en mulighet. Den vil fungere 100% i Norge ? bare å ha strøm-converter ? Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kjem vel kanskje ut i USA først. Les her: http://www.creative.com/corporate/pressrel...?section=7thjun Sitat frå kjelda over: The new Creative Zen Touch 20GB, available today for preorder online at Amazon.com and www.creative.com for $US269.99, is slated for shipment this month. Altså i slutten av denne månaden (juni). 2 linkar til å sjekke ut: Zen touch på amazon.com Zen touch på zdnet. Liten review + liste over butikker Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Takk Men da er mitt siste spm (som jeg spurte om i forrige "reply") .. Vil en Creative Zen Touch MP3-Spiller som jeg kjøper i USA fungere i Norge, jeg trenger kun strømconverter ? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Takk Men da er mitt siste spm (som jeg spurte om i forrige "reply") .. Vil en Creative Zen Touch MP3-Spiller som jeg kjøper i USA fungere i Norge, jeg trenger kun strømconverter ? Antageligvis trenger du bare en vanlig "norsk" ledning som du plugger inn i strømomformeren som følger med, da de fleste Creative produkter kan ta spenninger fra 110-240. Altså ingen ekstra converter. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Pent takker for infoen *sende mail til bror* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå