chokke Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Er det kommet ut noen beta? Lett overalt og alle sier, "i love this, and i love that" Har de bare sett filmer eller prøvd spillet? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Vært beta ute ganske lenge nå faktisk... spiller det litt hver uke jeg. Ser utrolig bra ut. Så det er bare å glede seg til. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 tror det er en beta for amerikanere som har vært ute en god stund Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 .... og koreanerne. Å? Spiller du det? Er du amerikaner eller koreaner, eller bare betatester du får et spillmagasin, eller noe? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Skal det komme beta for europeere snart? Vil så gjerne prøve det Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Det er meninga at det skal komme en beta for oss i europa og. Men det er ikke satt noen frist på det. Det kommer nok opp på Blizzard.co.uk da det blir satt en dato. Endret 18. juni 2004 av vaskiZ Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 .... og koreanerne. Å? Spiller du det? Er du amerikaner eller koreaner, eller bare betatester du får et spillmagasin, eller noe? Hørt om Haxxxxxooorz? Neida... man kan laste ned beta 2 fra Bittorrent netverket og spille det på Servere satt opp av enthusiaster. det jeg gjør. Når europa Betaen kommer (kanskje ikke) så er jeg offesiell tester... håper jeg. Er norsk Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hm, tar jeg ikke helt feil, er det du gjør ulovlig? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hm, tar jeg ikke helt feil, er det du gjør ulovlig? That's right, Mr. Treblad Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Isåfall burde han ikke snakke om det her på forumet. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Syns å huske at selv en moderator snakket godt om de forskjellige serverene som han hadde prøvd. Ulovlig og ulovlig! Du betaler jo ikke for betaklienten, og serverene har ei du satt opp. Blizzard er nok godt klar over at det er slike servere der ute, og om de ville, så hadde nok serverene vært nede fortere enn svint. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Vil ikke anbefale noen i å gå i mere detaljer her en det allerede er gjort. Dere kan si at ting er ute ja, men å gå i detaljer er fullstendig unødvendig hvis dere har lest retnignslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå