int20h Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Fancy kontrollenhet fra ABIT ABIT er snart klar med en kontrollenhet som gjør at man enkelt kan skaffe seg en statusoversikt over datamaskinen. µGuru Clock kan bli en nyttig "gadget" både for entusiaster og profesjonelle brukere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) hehe stilig, men jeg har ikke plass til den saken på kabinettet... Blir Asus på meg, også neste gang antar jeg Endret 18. juni 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kan denne saken kobles til mitt Abit AI-7? Sto litt uklart i artikkelen... Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 tror ikke det er meningen det skal være i kabinettet. Ser ut som om den skal henge på veggen på sammen måte som... eh en klokke Uansett, en artig greie! Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kan denne saken kobles til mitt Abit AI-7? Sto litt uklart i artikkelen... fikk intrykk av at den vil bli støttet på fremtidige kort Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Blir det en OS uavhengig greie, eller må man installere drivere osv mon tro? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ganske Fancy ja. Er vell bare kompatibel med nyere hk, tviler sterkt på at den er bakoverkompatibel. Er sikkert sånn at den støtter alle os pga innebygget funksjon i bios. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Så ganske fancy ut ja, men du har vel ikke så veldig mye bruk for den da? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Så ganske fancy ut ja, men du har vel ikke så veldig mye bruk for den da? Er litt enig, den er jo kul, men jeg tror det holder for de fleste å ha ett vindu på deskptopen med den samme infoen. AtW Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Syntes den så litt jalla ut jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå