Ingar Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 hos en onge å være slem med storebror/storesøster.. Han har en storebror, på fem. Og han er et englebarn (posetiv forstand). Men nå har han jo fått en liten tyrann som lillebror.. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 og nå har min kjære fetter jammen meg begynt med og kaste mobiltelefoner ned i do også.. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ja, ja. Litt forsiktig dask på stumpen, og han lærer. Men mor vil nok heller ta sin død enn å utsette lille englebassen sin for slikt... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 og nå har min kjære fetter jammen meg begynt med og kaste mobiltelefoner ned i do også.. Det høres ut som han er litt hyper Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Ja, ja. Litt forsiktig dask på stumpen, og han lærer. Men mor vil nok heller ta sin død enn å utsette lille englebassen sin for slikt... hmm, litt drøyt og gjøre det mot en toåring... Hyper? Ja, det skal gudene vite. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Jævla drittunger..... foreldrene må ta tak tidligere.... ha ha ha.... Edit: HA HA HA HA Endret 22. juni 2004 av bkvaloy Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hehe, humret litt for meg selv når jeg leste dette Lenke til kommentar
GTS Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Minner meg om hva visstnok gjorde da jeg var i samme alder.. Fikk ikke lov til å leke med brødkniven (?) i badekaret, så jeg hoppet ut og stilte meg i gangen å pisset på gulvet Det er noe med småunger samt det å tisse på ting Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 jeg pisset ned trappene... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Fetteren min kastet kniver en gang han var 2 år og i dårlig humør. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Fetteren min kastet kniver en gang han var 2 år og i dårlig humør. Det gjorde fetteren min også.. Han har MBD og hadde glemt pillene hjemme. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 også her bumper vi for gull !! tråden har jo vert stille i 3 mnd Lenke til kommentar
L.. Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 For noen dager siden ringte jeg en vennine av meg som ikke har levert tilbake filmene hun lånte. Hun hadde lånt filmene videre. Så jeg spurte om jeg kunne snakke med sønnen hennes på 4-5 år tror jeg. Jeg sa til han at jeg skulle ta med et spill jeg hadde om han tok en tygg på mamsen sin. Og gjett om han tygget da. Hørte bare et jævlig hyl og en mobil som fløy vegg i mellom. Det gikk hull på buksen hennes der han hadde tatt en tygg på rumpen hennes. Tror jeg skal se lenge etter de filmene. Men spillet fortjener han. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Lakseroljeg OG brekkmiddel er også en slager, en kamerat av meg hevder å ha brukt det på sin fetter Jeg har hørt om Imodium som et alternativ, det er mot løs mave som det så pent heter. Mye brukt av studenter for å ta hevn når folk stjeler maten, straffen merker de når de skal grynte ut betongrør på ramma ca. 200 timer senere. Nei, jeg har ikke prøvd, men tanken var til tider besnærende. Edit: bør legge til for sikkerhets skyld at overdoser spøker men ikke med. Forøvrig er produsentene av stoffet ikke fri for et snev av lettere toaletthumor. Endret 13. september 2004 av Codename_Paragon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå