Gå til innhold

Hevn som fortjent.

Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, ja. Litt forsiktig dask på stumpen, og han lærer. Men mor vil nok heller ta sin død enn å utsette lille englebassen sin for slikt...

hmm, litt drøyt og gjøre det mot en toåring... :ermm:

Hyper? Ja, det skal gudene vite.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Minner meg om hva visstnok gjorde da jeg var i samme alder..

Fikk ikke lov til å leke med brødkniven (?) i badekaret, så jeg hoppet ut og stilte meg i gangen å pisset på gulvet :p

Det er noe med småunger samt det å tisse på ting :lol:

Lenke til kommentar

For noen dager siden ringte jeg en vennine av meg som ikke har levert tilbake filmene hun lånte. Hun hadde lånt filmene videre.

Så jeg spurte om jeg kunne snakke med sønnen hennes på 4-5 år tror jeg. Jeg sa til han at jeg skulle ta med et spill jeg hadde om han tok en tygg på mamsen sin.

Og gjett om han tygget da. Hørte bare et jævlig hyl og en mobil som fløy vegg i mellom. Det gikk hull på buksen hennes der han hadde tatt en tygg på rumpen hennes. :lol:

Tror jeg skal se lenge etter de filmene. Men spillet fortjener han. :lol:

Lenke til kommentar
Lakseroljeg OG brekkmiddel er også en slager, en kamerat av meg hevder å ha brukt det på sin fetter :thumbup:

Jeg har hørt om Imodium som et alternativ, det er mot løs mave som det så pent heter. Mye brukt av studenter for å ta hevn når folk stjeler maten, straffen merker de når de skal grynte ut betongrør på ramma ca. 200 timer senere.

Nei, jeg har ikke prøvd, men tanken var til tider besnærende.

Edit: bør legge til for sikkerhets skyld at overdoser spøker men ikke med. Forøvrig er produsentene av stoffet ikke fri for et snev av lettere toaletthumor.

Endret av Codename_Paragon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...