Ingar Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) I går fikk jeg høre en historie jeg lo godt av Min fetter, på to år, spurte sin mor, min tante, om han kunne få seg en is. Svaret var, som nesten aldri, nei! Fetteren min ble sur. Veldig sur. Jammen meg ble det vist en liten krangel ut av det og. Men det morsomme er hva fetteren min svarer med. Han går ut på kjøkkenett, finner veien til fryseren, åpner døren inn til fryseren, og presterer og tisse inn i den!! Ja, han står og pisser i fryseren. Når min tante ser dette og prøver og snakke til han kommer det bare en veldig ondskapsfull latter, og han lo, lo og lo.. Endret 18. juni 2004 av Ingar Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Lakseroljeg OG brekkmiddel er også en slager, en kamerat av meg hevder å ha brukt det på sin fetter Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 I går fikk jeg høre en historie jeg lo godt av Min fetter, på to år, spurte sin mor, min tante, om han kunne få seg en is. Svaret var, som nesten aldri, nei! Fetteren min ble sur. Veldig sur. Jammen meg ble det vist en liten krangel ut av det og. Men det morsomme er hva fetteren min svarer med. Han går ut på kjøkkenett, finner veien til fryseren, åpner døren inn til fryseren, og presterer og tisse inn i den!! Ja, han står og pisser i fryseren. Når min tante ser dette og prøver og snakke til han kommer det bare en veldig ondskapsfull latter, og han lo, lo og lo.. Ja, og så?? Dette gjør jeg HVER gang jeg ikke får det jeg vil ha... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jaja unger er rare. Jeg hadde blitt meget sur hadde jeg vært hans mor. Men uansett Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Blir avising av fryseboksen nå da.... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 minner meg om min lillebror på 4 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hehe, unger på den alderen har en spesiell evne til å finne på faenskap.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hihi. Fetteren din kommer til å bli en player. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Er det bare eg som kokte på innsiden og får lyst å knekke ungen? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Øyh! Han er TO ÅR!! Ikke hanses skyld at han er vant til å være sjef. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 *Vurdere å gjøre det samme når jeg ikke får lov til ting* Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kan være litt dumt det der, hvis det plutsetlig falt inn hos en onge å være slem med storebror/storesøster.. sier bare: waterproof pc.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 ahaha.. som sagt tidligere, hvem gjør ikke det ? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 løløøløløøøllllllllllllll *le* tøff da ;D Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Haha. Dette minner meg litt om hva som skjedde i går: Naboens barn på 8 år hadde bursdag. Og vi hadde sånn persienner foran vinduene, sånn at vi kunne se ut men de kunne ikke se inn. Så kom det 2 barn på ca. 6-7 år. Og de "lusket" rundt i hagen vår og så seg rundt. Og plutselig så begynte han ene å pisse rett foran vinduet vårt! HAHA, og jeg lo. Han visste ikke at det var folk inne som kunne se han. Etterpå det så løpte de bare vekk. Jeg skulle hatt hoppet fram i vinduet sånn at han hadde pisset på seg! Litt rart at de går i andres hager å pisse istedenfor å bare bruke doen... Jaja, unger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå