Simkin Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kan vel da opplyse til alle som har tenkt å kjøpe det rimeligste X800pro kortet, altså Sapphire sitt, att det ikke kommer inn før 17juli (komplett) senere hos andre nettsteder.. Sto først 1juli hos komplett.. men NEI.. Tenkte å bygge data nå, men da blir det enda mer venting.. er vel flere her som går å venter på Sapphire sitt kort? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Vel, har personlig allerede bestillt PoworColor sitt. Men har hatt ferie en uke, sist fredag stod det at PC x800pro ville komme inn på mandag så var, dødsbra tenkte jeg. Da får jeg jo pcn til jeg kommer hjem igjen, kom hjem i går kveld ser at PCutstyr ikke får inn kortet før 5.juni eller noe slikt Så j**** deprimerende Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 trsite saker, men det er vel pga. det ikek har blitt laget nok enheter enda =/ Jaja, det er bare å vente da. heldigvis er skjermkort noe du kan vente på mens du bygger maskinen din da. Så kan du ihvertfall bygge alt helt ferdig med et gammelt skjermkort, og så bare putte inn kortet når det kommer. Værre om du ventet på hovedkort eller CPU =) -Stigma Lenke til kommentar
jihn Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg gleder meg ihvertfall utrolig masse, du ser jeg sitter på en HP pc nå 1.3GHz AMD Athlon 256MB SDRAM GeForce2 GTS 32mb skjermkort Så skal bli fantastisk å få en "skikkelig" pc igjen Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) jeg bestilte det siste eller noe det kom i posten i går Edit: kom så sent pga venta på epox hovedkort Endret 18. juni 2004 av Beeee183 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 jeg bestilte det siste eller noe det kom i posten i går Edit: kom så sent pga venta på epox hovedkort Når du bestillte da? Og fra hvor? Misunner dere som har fått kortet Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg gleder meg ihvertfall utrolig masse, du ser jeg sitter på en HP pc nå 1.3GHz AMD Athlon 256MB SDRAM GeForce2 GTS 32mb skjermkort Så skal bli fantastisk å få en "skikkelig" pc igjen Husk at resten av systemet bør ha høy ytelse for å få mest ut av et slikt kort. Resten av systemet ditt kan bli en flaskehals Uansett så venter jeg og en kamerat på det kortet. Han skulle bygge seg ny PC i løpet av skoleferien og jeg skal ikke kjøpe det for om en 5-6 uker etter jeg er hjemme fra ferie (har 9800pro nå), så vi klarer å vente Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Triste greier dette med manglende leveranser av x800pro kort Selv har jeg klart å få tak i et og må si at kortet anbefales (hadde jo ti 4200 før ) så det er verdt ventetiden. Endret 18. juni 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 "ubekreftet" datoer er onde De har en tendens til å vokse seg lenger rett før de nåes -Stigma Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Vel, har personlig allerede bestillt PoworColor sitt. Men har hatt ferie en uke, sist fredag stod det at PC x800pro ville komme inn på mandag så var, dødsbra tenkte jeg. Da får jeg jo pcn til jeg kommer hjem igjen, kom hjem i går kveld ser at PCutstyr ikke får inn kortet før 5.juni eller noe slikt Så j**** deprimerende Du mener vel 5 juli? Har bestilt Powercolor sitt jeg også fra startit. Håper det kommer snart! Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ja, venter på Sapphire sitt kort, har venta lenge nå. Men tror jeg går for et annet merke som Ubekreftet kommer inn 28-06-2004. Club3d sitt. Ligger på samme prisnivå som Sapphire sitt også. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) heregud som den detter ned i pris x800xt http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=140297 Endret 18. juni 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 jeg bestilte det siste eller noe det kom i posten i går Edit: kom så sent pga venta på epox hovedkort Når du bestillte da? Og fra hvor? Misunner dere som har fått kortet bestilte fra komplett.. dagen etter så jeg det var utsolgt.. hukser ikke nøyaktig dato Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 vel dere kan trøste dere med denne i mellom tiden. http://www.klub-odgik.org.pl/bajerne/be_happy.swf (hehe klarte ikke og la være) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 nesten 4300,- for et xt synd jeg kjøpte et x800pro da , Det er en kjent sak at prisene ramler mye de 2-3 måndene etter lansering. Lenke til kommentar
lostone Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hadde flaks når jeg bestilte mitt x800.. 2 igjen ;P når jeg var ferdig var det utsolgt Bare synd at hovedkortet/cpuen tok kvelden da jeg monterte den nye pcn :/ Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hadde flaks når jeg bestilte mitt x800.. 2 igjen ;P når jeg var ferdig var det utsolgt Bare synd at hovedkortet/cpuen tok kvelden da jeg monterte den nye pcn :/ Å kor jævlig, men det er en gylden sjangse til å oppgradere hele maskina da vettu med god samvittighet . Lenke til kommentar
jihn Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Husk at resten av systemet bør ha høy ytelse for å få mest ut av et slikt kort. Resten av systemet ditt kan bli en flaskehals Uansett så venter jeg og en kamerat på det kortet. Han skulle bygge seg ny PC i løpet av skoleferien og jeg skal ikke kjøpe det for om en 5-6 uker etter jeg er hjemme fra ferie (har 9800pro nå), så vi klarer å vente Ahh, ja har tenkt på d med systemet, har allerede bestillt dette med: MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SATA,Dual-GbLAN,ATX,Raid AMD Athlon 64 3200+ 2.2 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort Floppydisk Intern Western Digital Raptor 36.7GB S-ATA 8MB cache 10000RPM Seagate Barracuda 7200.7 160GB S-ATA 8MB cache 7200RPM NEC DVD-brenner IDE ND-2500A, Bulk Sort DVD+R/+RW og DVD-R/-RW Thermaltake Xaser III Super Tower Black V1000A Aluminium U/Power supply Corsair TWINX1024-3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-3200 DIMMs PowerColor Radeon X800PRO 256MB DDR3 AGP, ATI X800PRO, Backbag Limited Ed, Hi Fra PCutstyr Fortron/Source, 400W, ATX12V - med 12 cm. vifte Fra Microplex, har fått strømforsyningen og likte den lille radioen jeg fikk med var litt morro Men det jeg lurer på om jeg skal endre nå er: AMD Athlon 64 3200+ 2.2 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED dem har faktisk ikke non BOXED versjon av denne inne på PCutstyr...litt rart? Men bør jeg kjøpe en annen kjøler enn den som følger med? Er kjøleren som følger med bra nok hvis jeg skal OC? Endret 18. juni 2004 av jihn Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 vel dere kan trøste dere med denne i mellom tiden. http://www.klub-odgik.org.pl/bajerne/be_happy.swf (hehe klarte ikke og la være) hehe så jævlig bra. Nei det blir nok noen lange venteperioder for folk som alltid skal ha det beste. That is life. Lenke til kommentar
lostone Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hadde flaks når jeg bestilte mitt x800.. 2 igjen ;P når jeg var ferdig var det utsolgt Bare synd at hovedkortet/cpuen tok kvelden da jeg monterte den nye pcn :/ Å kor jævlig, men det er en gylden sjangse til å oppgradere hele maskina da vettu med god samvittighet . det var den nye pcn sitt hovedkort og / eller cpu som tok kvelden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå