MCDr Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 tanken er å gå til investering av en MS-laptop for at hun IGJEN skal kunne sitte og høre mp3 mens hun surfer hø? Om det er å surfe på internet du mener så er det vel ikke så vanskelig å trykke på iTunes iconet i docken..? Om du mener surfe på vannet så skjønner jeg. Jeg ville heller ikke tatt med meg en iBook ut i saltvann. tror ikke du får mere enn 6000 for den. Prisene på iBook har blitt veldig bra ed siste to åra og det er sikkert ikke så lenge til det kommer en ny update. Lenke til kommentar
audible Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Tror nok også det. Har nettopp kjøpt min første iBook etter at flere av mine kamerater har hatt gode erfaringer, og jeg er misunnelig på noe som faktisk virker OG ser tøft ut. Hvor lang tid tok det for de av dere som handlet på applestore før dere fikk det levert? Gått 2 uker nå... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Tror nok også det. Har nettopp kjøpt min første iBook etter at flere av mine kamerater har hatt gode erfaringer, og jeg er misunnelig på noe som faktisk virker OG ser tøft ut. Hvor lang tid tok det for de av dere som handlet på applestore før dere fikk det levert? Gått 2 uker nå... Godt valg! Har du fått sjekket hvor iBooken din er nå, kan gi deg en liten pekepin på når den kommer. :-) Lenke til kommentar
audible Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Nettopp det som var problemet, var så inni min egen verden da jeg skrev det forrige innlegget Finner den ikke på pakkesporingen.. får bare error når jeg søker hos TNT og apple oppgir ingenting... --- EDIT--- Måtte bare finne rett nummer så Kommer vel på mandag hvis ikke de sender på lørdager, skal til sørlandet denne macen.. 20 aug 2004 09:56 Oslo Onforwarded For Delivery 20 aug 2004 06:44 Oslo Onforwarded For Delivery 20 aug 2004 06:37 Oslo Import Received 18 aug 2004 20:19 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point 18 aug 2004 19:43 Eindhoven Shipped From Originating Depot 18 aug 2004 13:32 Eindhoven Consignment Received At Transit Point Endret 20. august 2004 av audible Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Ikke langt unna, med andre ord. :-) Ventetiden er det verste, men den som venter på noe godt.... Lenke til kommentar
audunr Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Tar lang tid før den vises i pakkesporingen, visstnok fordi maskinen først sendes fra Asia til Nederland. Og det er først når maskinen kommer til Nederland at pakkesporingen fungerer. Derfor står det "Shipped" i nesten to uker, selv om pakkesporingen er helt tom. Når maskinen så har ankommet Nederland tar det vel typisk én til to dager før det ringer på døra. MVH Audun Lenke til kommentar
toretors Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) heisann, takker for morsom lesing (ironi eller ikke)Jeg har nok bestemt meg for å beholde mac'n.. har rett og slett blitt hekta på den.. tok den med på ferien hvor den viste seg å være 'prizeless'.. folk stod i kø for å laste ut sine digitale bilder m.m.. så får vi heller så om kånå (jup, giftet oss i ferien) klarer å bli vant med å bruke virtualPC eller om vi må kjøpe en til laptop.. mac'n skal jeg iallefall beholde! Bruker du mus med 2 knapper? Endret 21. august 2004 av toretors Lenke til kommentar
greigster Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Bruker du mus med 2 knapper? kånå skulle absolutt ha 'mac-mus'.. mao 1 knapp..men nå som jeg har overtatt ibook'n har jeg gått over til 3knapps mus.. ellers så har jeg gått litt dypere i maskinen og installert X11 på den, dette gjør at jeg kan bruke den i jobbsammenheng.. faktisk så blir den brukt på daglig basis på jobben..og er et 'uvurderligt' hjelpemiddel her jeg sitter.. fikk installert Sybase 12.5 på den også.. det neste blir å prøve å installere vår sjølutviklede programpakke (problemet her er at programpakken er laget for Linux og HP-UX.. MacOSX er vel litt tvilsomt at alt vil fungere på..men enkelte av småpakkene fungerer iallefall etter at jeg har faket noen linker m.m.. (er det noen som vet hvor man kan laste ned ksh til macos? laget en link fra csh(tror jeg) til ksh..dette ser ut til å fungere..men skulle gjerne hatt ksh på den også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå