Gå til innhold

Testet NRK Piloten i går kveld. Positivt overrasket for en g

Anbefalte innlegg

Testkjørte streamingen og medfølgende programvare (pålagt nedlasting av noe jeg ikke husker navnet på).

Lyd og bilde var rimelig bra. Bildene hakket overraskende lite, og jeg hadde ikke vært i tvil, hvis dette hadde vært mitt eneste alternativ til NRK.

Pris pr. uke Kr. 10,- ??!!! Så lenge det varer.

Foreløpig begrenser programtilbudet seg stort sett til nyheter. NRK og Telenor (Icanal) har noe på gang.

Er det flere her på forumet som har fått tilbud omå være prøvekanin(er)?

edit: trykkleif

P.S. Har ADSL 1024/256 D.S.

[ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-04-17 03:18 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TV 2 interaktiv er milevis foran. Omtrent alle TV2's egenproduserte programmer for en stund tilbake samt nyheter, vær og sport ligger klart for streaming... gratis. Eneste minus er en 20 sekunders reklamebolk foran hvert program.

Gå inn på http://www.tv2.no og velg web-tv på menylinjen øverst.

De tilbyr streaming i blant annet 450 og 750kbit, og bildet på 450 er helt ok i fullskjerm med lite hakking. Du trenger heller ikke spesiell programvare, kun MediaPlayer som følger med Windows installert (ivertfall når det gjelder Windows XP).

Du må bare registrere deg, men det er altså helt gratis.

Lenke til kommentar

10,- pr. uke * 52 uker = 520 kroner

Litt blilligere enn lisensen, men vil vi virkelig betale enda en lisens som ikke er påtvinnget når tv2 gir oss det gratis...

Og hvor blir det av det "gratis" NRK som vi betaler lisens for?(uten reklame....doh!)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-17 08:21, Civilix skrev:

10,- pr. uke * 52 uker = 520 kroner

Litt blilligere enn lisensen, men vil vi virkelig betale enda en lisens som ikke er påtvinnget når tv2 gir oss det gratis...

Og hvor blir det av det "gratis" NRK som vi betaler lisens for?(uten reklame....doh!)

Jeg har ingen planer om å sitte å se på NRK hver dag via PC`n. Til det bruker jeg heller Digital/Parabol, men tilbudet er jo interessant hvis man er utenlands. Da er man jo som regel opptatt av hva som skjer i gamlelandet. Har brukt tjenesten Alt I Nyheter fra radioen i flere år, og den er gull verdt når du sitter i ei lita bygd langt oppe i Nord Finland og ikke har tilgang på noe opplysninger hjemmefra. WAP er uaktuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...