bzzlink Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hei Har nokia 6600 har nå prøvd å få svar av Tele2 kundeservice i 5uker(!) på om de har GPRS INTERNETT tilgangspunkt til nettet sitt. De bruker jo Telenor sitt nett, men det virker ikke å bruke telenor oppsettet. Når jeg hadde chess abb. så kunne jeg bruke telenor oppsett på både MMS, WAP og INTERNETT. Men Tele2 har wap oppsettet som ligger under her. Proxyer og greier, noen som vet hvorfor ?? Savner Agile messengeren min, og opera og nå kan jeg ikke se på de tv sendingene heller WAP: Tjenester - Åpne - Valg - Innstillinger - Valg - Nytt tilgangspunkt - Bruk std. Innstillinger: Tilkoblingsnavn Tele2 WAP GPRS Databærer GPRS Tilgangspunkt navn internet.tele2.no Brukernavn wap Bekreft passord Nei Passord wap Godkjenning Normal Startside http://wap.tele2.no Tjenester - Åpne - Valg - Innstillinger - Valg - Endre - Valg - Rediger - Valg - Avanserte Innstillinger IP-adresse telefon Automatisk Primær navneserver 193.216.69.10 Sekundær navneserver 193.216.1.10 Proxy serveradresse 130.244.196.90 Proxy portnummer 8080 Lenke til kommentar
onimusha Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 prøv å skriv følgende på "Tilgangspunkt navn" internet. Dropp resten "tele2.no " Virket på kammeraten min sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå