Gå til innhold

GF3ti200 og MS XP

Anbefalte innlegg

En venn av meg får ikke installert win XP når han har gf3 ti200-kortet i maskinen...når win XP booter under/etter installasjonen så stopper installasjonen, dersom han bruker det gamle grafikkortet gf2 gts så funker installasjons prosessen. Når han så har fått installert XP på maskinen så kan han bytte tilbake til GF3-kortet....det skal vel ikke være slik at dersom ikke xp har drivere til det grafikkortet du har så kan du ikke bruke det under installasjonen.?? eller er det noe jeg har "missa"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

oathunder skrev (2002-04-17 03:00):

En venn av meg får ikke installert win XP når han har gf3 ti200-kortet i maskinen...når win XP booter under/etter installasjonen så stopper installasjonen, dersom han bruker det gamle grafikkortet gf2 gts så funker installasjons prosessen. Når han så har fått installert XP på maskinen så kan han bytte tilbake til GF3-kortet....det skal vel ikke være slik at dersom ikke xp har drivere til det grafikkortet du har så kan du ikke bruke det under installasjonen.???? eller er det noe jeg har "missa"

Du kan godt bytte Skjermkort etter at du har installert WinXp, så lenge du fjærner eventuelle innlagte Nvidia drivere først før du setter in GF3'kortet.

Ps!

Skru av all strøm på pc'en ved byttingen av kortet...helst ta ut kontakten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...