Leon Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hei, jeg ønsker litt kritikk/respons på fantomet.org slakt meg (oss), ros meg (oss), eller aller helst begge deler! -l out Lenke til kommentar
aog Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 synst den var helt grei.. så ikke noe spessielt som trenges å kommentere.. må legge meg.. er lit trøtt... hmm... likte kanskje ikke : og / på menyen... vet ikke.. Lenke til kommentar
promo` Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Helt greit det der Var ikke akkurat sånn at jeg holdt på å dette av stolen akkurat Bytt farge på linkene kanskje, synes ikke de var noe særlig! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Synes egentlig den var fryktelig kjedelig.. Ingen header, horribel mouseover i menyen, kombinasjon av engelsk og norsk (erkeharry), ultragrim link-farge (passer IKKE), stusselig footer som egentlig ikke passer inn i designet.. Sikkert helt fin ellers, men garantert ikke så fin at jeg gidder å ta turen innom seinere.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Likte den... Eneste er, som nevnt tidligere, fargen på linkene... Lenke til kommentar
Leon Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 hmm.. er enig i at mouseoveren ble litt merkelig, for det var ikke meningen at den skulle "trykkes" inn, dvs. bli mindre. Engelsk/Norsk er jeg klar over, og irriterer meg over det. Desverrre så er det ikke så mye å gjøre med det, enn å legge over innholdet til engelsk. Noe jeg tar etterhvert. Ang. linkfargene så var jeg også i tvil, og fant liksom ikke noe som passet helt, forslag till annen farge taes med takk! Lokaltog: Hva mener du med ingen header? Jeg definerer header som det som er over den tverrliggende menyen (?). Og at footeren ikke passer inn? Det er fortsettelsen på bildet som er brukt i deg jeg definerer som headeren, og har samme type "linjer" som i header.... (Føler at jeg forsvarer meg selv nå, men det er ikke det jeg prøver på. Kan du prøve å utdype mer ang. ingen header osv. ?) Fortsett! Fortsett! Respons! Respons! Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) +Fint bruk av farger +Fine logo +Bra innhold - Litt rar meny , med rare rollovers, den streken (/) var utrolig irriterende Men overall , en fin og brukervennlig side Endret 18. juni 2004 av Hermans Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Lokaltog: Hva mener du med ingen header? Jeg definerer header som det som er over den tverrliggende menyen (?). Og at footeren ikke passer inn? Det er fortsettelsen på bildet som er brukt i deg jeg definerer som headeren, og har samme type "linjer" som i header.... Hihi, kjører ad-remover (norton internet security), og den fjerner alle banner.xxx-filer.. Tipper den har gjort det her også.. Når jeg ser headeren nå, så ble siden plutselig MYE bedre.. skift navn til header.jpg eller noe, vær så snill! Da er det bare linkfargen og menyen som trekker veldig ned.. Edit: "kopirettigheter"/"kopirett" er ikke norske ord.. Tipper du egentlig mener opphavsrett her.. bare nevner det! Endret 18. juni 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 enkel og grei side ... større header ? og skriften i menyen og footer er blurrete ... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Grei side, men jeg savner litt grafikk. Har en "her-er-ikke-alt-loadet-enda"-følelse Lenke til kommentar
Leon Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Hihi, kjører ad-remover (norton internet security), og den fjerner alle banner.xxx-filer.. Tipper den har gjort det her også..Når jeg ser headeren nå, så ble siden plutselig MYE bedre.. skift navn til header.jpg eller noe, vær så snill! Hehe, fatta akkurat hva som skjedde. Var på besøk hos søstra mi, og hun har ad-remover fra norton. Samme skjedde der.. Headeren får nok ganske snart nytt navn ja Kopirettigheter blir nok endret til opphavsrettigheter ganske fort.. edit: quotefeilargh,.. Endret 18. juni 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå