power Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 hmm.. Jeg driver nå å prøver å kode en side for et firma.. Jeg er optatt av at ting jeg lager til andre skal være riktig.. Derfor tar jeg meg den tiden å få siden validert, og bestått.. For morro skyld testetet jeg hardware.no .. Og gjett hva jeg fant Hw.no Noe for webmaster å tenke på ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Dette har vært diskutert opp og ned og frem og tilbake her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=257373 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 forum.hardware.no er enda bedre; ikke valid HTML 4.01 Transitional !! Nesten så jeg må anstrenge meg for å greie det... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 forum.hardware.no er enda bedre; ikke valid HTML 4.01 Transitional !! Nesten så jeg må anstrenge meg for å greie det... Det sprøe er at IPB (det som forumet er basert på) validerer XHTML Strict rett ut av pakken. Det er alt dritet det er pakket inn i som ødelegger totalt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Tror vi kan stenge denne og forsette den diskusjonen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg