alexf Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Jeg mistet de få promillene med sympati jeg hadde for mannen da han angrep en journalist, samtidig som han leverte anmeldelsen for "løfteskandalen". Krekar virker som en koselig gutt han.. men lunta hans her faen ikke lang... Er du også blitt lurt av kosebamse-image til mr. Krekar? Hvis krekar farget håret og skjegget hvitt, kunne han opptrådt som julenisse i de tusen hjem i juletider. Ho ho ho, så artig det ville vært. Endret 16. juli 2004 av alexf Lenke til kommentar
gjermundnes Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Mulla Kreakar er her pga. smutthull og byråkrati fra den norske stat. Og kansje litt advokat fyren som støtter alle kriminelle og tjener masse gryn på det. Mulla Kreakar var til stor underholdning og glede da en kvinnelig komiker løftet han opp, men nå da det har lagt seg syns jeg kreakar skal få lov og vende tilbake til sine fredelige hobbysysler i midøsten me terrorAli og co. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Synes han bør bli behandlet som en politisk flyktning som har kommet til Norge til eksil, det som er rett egentlig. Enn at han er en asyl-søker...? Eller hva? Generelt er jeg enig med deg, at politiske flyktninger og asylsøkere bør få en sjanse, men er Krekar det? Lever han i eksil når han frivillig kan reise tilbake når det måtte passe ham selv? Han har selv sagt i et intervju at at føler seg like trygg her som i sitt hjemland? Hva er det da han flykter fra? Når det gjelder politiske flyktninger er det ikke til å stikke under en stol at mange av disse er flyktninger nettopp fordi de har utført kriminelle handlinger i sitt hjemland... Flykaprere har fått politisk asyl i Norge selv etter at de er domfelt, og er man så desperat at man må kapre et fly for å komme seg unna sine forfølgere har man normalt mer på samvittigheten enn plakatoppsetting og roping i gata... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå