Gå til innhold

Din mening om Mullah Krekar?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bare tiltalt... I Jordan er han også dømt til 15 års fengsel for terrorisme og medvirkning til terrorisme...

 

Nå er det opp til oss å passe på ham så han ikke får det vondt...

 

Heldigvis for ham at han er i Norge... Her tar vi i mot flykaprere, narkosmuglere, russisk mafia og hva det måtte være, humanistiske som vi er...

 

Resten av verden lukker dørene for slike utskudd, bare ikke vi, og det vet disse utrolig godt...

 

Er ikke lenge før vi må betale togbilletter på Oslo-S med RUBLER, men så lenge det går til en god sak....

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Men hva gikk de norske tiltalene ut på?

 

Jordan er vel heller ikke verdens mest demokratiske stat. Har de et rettferdig rettsapparat? Hvis han risikerer dødsstraff, tortur, lemlestelse e.l. er jeg helt for at vi ikke utleverer ham.

De norske tiltalene gikk vel ut på det samme....

 

Neida, er nok bedre han blir her tross alt, men noen burde ta ansvar for at han ikke reiser hjem igjen og dreper og/eller lemlester andre for deretter å løpe tilbake til oss når det blir litt for tøft....

 

Kunne gi oss nordmenn et frynsete rykte, og det sømmer seg ikke...

Endret av trn100
Lenke til kommentar

Jordan er vel heller ikke verdens mest demokratiske stat. Neida, er nok bedre han blir her tross alt, men noen burde ta ansvar for at han ikke reiser hjem igjen og dreper og/eller lemlester andre for deretter å løpe tilbake til oss når det blir litt for tøft....

 

Kunne gi oss nordmenn et frynsete rykte, og det sømmer seg ikke...

Hadde vel gitt oss et mer frynsete rykte om vi ga ham til Jordan og de kverka han på tvilsomt grunnlag? Vi har tross alt anmeldt ham og frikjent ham. Hvis han har kverka folk får man jo bare bevise det da.. Det betyr i prinsippet at han er uskyldig. Det er det som gjør rettssystemet bra. At han er en tvilsom kar er jeg ikke i tvil om. Men vi trenger bevis for å dømme folk. Hvis vi begynner å sette folk i fengsel uten beviser har noe gått fryktelig galt. Og han har ikke vært i Jordan for å forsvare seg. Man må jo gi folk muligheten til å forsvare seg mot en tiltale?

Lenke til kommentar

Jordan er vel heller ikke verdens mest demokratiske stat. Neida, er nok bedre han blir her tross alt, men noen burde ta ansvar for at han ikke reiser hjem igjen og dreper og/eller lemlester andre for deretter å løpe tilbake til oss når det blir litt for tøft....

 

Kunne gi oss nordmenn et frynsete rykte, og det sømmer seg ikke...

Hadde vel gitt oss et mer frynsete rykte om vi ga ham til Jordan og de kverka han på tvilsomt grunnlag? Vi har tross alt anmeldt ham og frikjent ham. Hvis han har kverka folk får man jo bare bevise det da.. Det betyr i prinsippet at han er uskyldig. Det er det som gjør rettssystemet bra. At han er en tvilsom kar er jeg ikke i tvil om. Men vi trenger bevis for å dømme folk. Hvis vi begynner å sette folk i fengsel uten beviser har noe gått fryktelig galt. Og han har ikke vært i Jordan for å forsvare seg. Man må jo gi folk muligheten til å forsvare seg mot en tiltale?

Så vi sender han ned dit og lar han forsvare seg. Det får gå som det går...

Lenke til kommentar
Og han har ikke vært i Jordan for å forsvare seg. Man må jo gi folk muligheten til å forsvare seg mot en tiltale?

Hmmm.... Og hvorfor tror du han ikke har vært der for å forsvare seg? Noen som nektet ham muligheten??

 

Vi hadde i menneskelighetens navn til og med betalt billetten, og han kunne ha tatt sin statstøttede advokat med seg uten ekstra kostnader...

 

Ikke fortell meg at man ikke har muligheter i Norge... Man har faktisk alle mulige muligheter... Man har til og med mulighet til å bli en integrert flykaprer og/eller terrorist som lokalsamfunnet støtter opp om...

 

Etterpå ville vi ha antageligvis ha bedt om å få figuren utlevert, fordi vi ikke aksepterer at forbrytere skal lide for mye...

Endret av trn100
Lenke til kommentar

Når Mullah Krekar har brutt asyl loven, skal han få samme straff som alle andre asyl folk. Bare fordi han er "kjent" og "selger" betyr ikke at han skal få noen unntak, jeg synes media har gjort veldig mye styr, at selve norges stat glemmer de gale tingene han har gjort og gjør.

 

Send denne tullingen tilbake til kurdistan der han tilhører, han har ingen grunn til å flykte til norge! Grunnen hans er ugyldig!

 

Alle skal ha samme rett!

Lenke til kommentar

Er det forresten noen som har forsøkt å ringe 3480426975 ? Dette er mobilnummeret til Mohammed Tahir Ahmed, som ble arrestert i Panama i 2003 mistenkt for å stå bak organisert export av muslimske terrorister til vestlige land. Mobilnummeret ble funnet på vår kjære Krekar da han ble arrestert på Schiphol.

 

Jeg sier selvsagt ikke at Krekar har snakket med ham, eller for den saks skyld vet hvor nummeret kommer i fra eller hvem det er til, men man kan lett bli litt mistenksom i disse terror tider...

 

Krekar har forøvrig vedgått sin posisjon som tidligere leder av Ansar al-Islam, som etter at han forlot dem tilsynelatende har blitt kriminelle og nå samarbeider tett med Osama Bin Laden.

 

Han har også uttalt at han ikke har problemer med å reise hjem eller andre steder, sitat:

 

- Jeg har ingen problemer, i likhet med andre nordmenn som reiser tilbake til sitt hjemland. Jeg har ingen problemer verken med norske myndigheter, på vei dit, på flyplasser eller andre steder...

 

Kilde: http://www.siste.no/mulla_krekar/article1153018.ece

 

I et innslag i NRK Brennpunkt i 2002 truer han Norge og nordmenn med at:

 

-Norge vil måtte lide om landet deltar i krigen mot islam.

 

Han sier dessuten om Osama som muslimsk helt:

 

- Det er ingen tvil om det. Osama bin Laden er ærlig og

troverdig og disponerer tiden sin til jihad. Han har gitt avkall på

det verdslige livet.

 

Og om 9/11:

 

- Jeg vet ikke om dette er jihad eller ikke, og kan ikke si om

dette er kriminelt eller ikke.

 

Han har forøvrig også saksøkt den norske stat for tort og svie, og kommer antagelig til å få en del kroner i erstatning...

 

At kuridiske miljøer i Norge advarer norske myndigheter mot Krekar og blant annet sier, sitat:

 

– Dette er en farlig mann og vi fordømmer hans ideologi. Han er farligere enn det norske myndigheter tror.

 

...betyr selvsagt ikke noe så lenge det ikke kan bevises...

 

Neida, vi bør vi beholde og ta vare på en mann med slike prinsipper, bevis eller ikke bevis... Han er jo uansett en staselig kar å ha med på laget og vi bor jo tross alt i en rettstat hvor folk er uskyldige, inntill evigheten...

 

Forresten, dersom han skulle gå lei av å gå arbeidsledig, eller om trygden ikke skulle strekke til, har jeg en kjenning i Lier som kan skaffe ham jobb som jordbærplukker i sommerhalvåret. Fint om noen som er glad i ham og har kontakt kunne formidle tilbudet videre... Dersom han har lyst til å arbeide selvsagt, ønsker jo ikke å påtvinge stakkaren noe han ikke har lyst til...

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Istedenfor å ha en heksejakt, syns jeg noen skal finne noen solide bevis mot han, dømme han i retten. Klarer de ikke det, kan de like godt la han sitte i leiligheten sin.

 

Folk er blitt ekstremt hjernevasket av media...

 

Hadde ikke retten sett en film av han der han var leder for en gerillia gruppe?

Og han ble vel ikke dømt i Jordan for ingenting.

Send ham ut ja!!

Lenke til kommentar

Den første filmen som ble vist var allerede redigert, noe som ikke passer seg som bevismateriale.

 

Selv om alle påstår at Mullan har gjort så mye galt, og er så skyldig, hvorfor ikke dømme han i Norge.

 

Vet dere hvorfor, FORDI DERE IKKE HAR BEVIS NOK.

Jordan har helt andre regler, hvis de følger ordentlig rettspraksis, hvorfor bare ikke bruke de samme bevisene?

 

La han sitte og råtne i den stygge leiligheten sin, eller døm han og kast han i fengsel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...