Predecessor Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Har et 12 miutters program som er ferdigredigert og foreligger på AVI. Mitt enkle spørsmål er som følger:Hvilke av formatene som er nevnt, er mest hensiktsmessig å konvertere til? Da jeg skal sende dette programmet til endel firmaer med forskjellige maskiner, og med sikkert like mange avspillingsformater vil jeg være sikker på at alle får mulighteten til å se det. Det er ikke så viktig at folk kan spille programmet av hjemme i DVD spilleren. Det viktigste er bildekvalitet og tilgjenglighet/mulighet. Lenke til kommentar
Elys Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 12 minutter video tar jo ikke all verdens plass så hva med å tilby programmet i flere formater på samme cd og sende til firmaene ? Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Noen ganger er det enkleste det beste. Den idèn var så fjern at jeg tydeligvis trengte et kick i hempa. Selvfølgelig er jo det løsningen. Takker så mye for innspillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå