Gå til innhold

Barebone, need help here :P

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
har ikke noe med det og gjøre da wh1te.... nvidia korta er jo steinsvære... får jo ikke plass i shuttle de....

Jo det gjør de vel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilket nVidia kort hadde du tenkt at han skulle putte i en shuttle maskin?   :roll:

Idiot.

Edit:

Spillytelse en plass litt under/mellom 9600XT og 9800pro, men mange av disse blir fullverdige R9800pro AIW kort ved å bruke drivere fra

Så man får Tv-tuner, visst jeg ligger inn disse driverne?

C3D R9500 @ 9800 430/317MHz

Det går ikke, R9500 har annen kjerne enn R9800. *pirke*

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
jeg får ati radeon 9800 se til tusenlappen, er dette et greit valg til spill. f.eks: cs, call of duty, alle de steam spille, gta vice, gta SA når det kommer og far cry??

Det er et godt og rimelig valg, med litt flaks kan du også få R9800pro ytelse fra det kortet med omegadrivere.

Lenke til kommentar
har ikke noe med det og gjøre da wh1te.... nvidia korta er jo steinsvære... får jo ikke plass i shuttle de....

Jo det gjør de vel.

Joda, man får plass til dem, men de er store og hemmer luftstrømningen i det lille kabinettet. Når de i tillegg genererer mer varme enn ATI alternativet så blir de ikke akkurat ideelle for Shuttle maskiner.

Lenke til kommentar
jeg får ati radeon 9800 se til tusenlappen, er dette et greit valg til spill. f.eks: cs, call of duty, alle de steam spille, gta vice, gta SA når det kommer og far cry??

Det er et godt og rimelig valg, med litt flaks kan du også få R9800pro ytelse fra det kortet med omegadrivere.

Jupp. :)

Visst han er heldig med de siste 4 pp da.

Lenke til kommentar
Hvilket nVidia kort hadde du tenkt at han skulle putte i en shuttle maskin?   :roll:

Idiot.

Edit:

Spillytelse en plass litt under/mellom 9600XT og 9800pro, men mange av disse blir fullverdige R9800pro AIW kort ved å bruke drivere fra

Så man får Tv-ut, visst jeg ligger inn disse driverne?

C3D R9500 @ 9800 430/317MHz

Det går ikke, R9500 har annen kjerne enn R9800. *pirke*

He he, alltid gøy å diskutere med noen som har talens makt i orden, får lete videre etter noen jeg da.... :D

Lenke til kommentar
Legg på rundt 3-400 kr og du har 9800 pro, det er verdt pengene..!!!!

Eller bare legg til 20000 og få en plasmaskjerm? Hallo.. Han trenger det ikke.. har han planer om å spille noe mer avansert så hadde han vel nevnt det?

Hehe, riktig sparks :)

(Men R9800PRO er uansett intet dårlig valg :))

Herlig oppsett Wh1te, trådstarter, gå for det :yes:

Selvfølgelig er det verdt pengene.. Men hver eneste post hvor folk skal ha pc kommer folk med nye alternativer.. Som egentlig ikke engang er et behov..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...