JoaJoa Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 På min pc har jeg til tider flere brukere, noen som ikke skal finne mine private ting. Har tenkt å skjule en del filer&mapper, men det hjelper ikke med "skju"l i windows menyen altså. Da dette er noe de fleste kan å deaktivere. (sette på vise igjen). Finnes et slikt program evt en krypteringsprog som bare krypterer navnet og fil extensions.. slik at det vil være like lett og raskt for meg å finne det fram igjen. -joajoa- Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er endel informasjon som er grei å ha dersom du skal få ett fullverdig svar på dette spørsmålet: 1. Hvilket operativ system bruker du (Windows ja, men 98, NT, 2000, XP?) 2. Dersom du har NT/2000/XP, har alle brukerne på maskinen forskjellige brukerkontoer? 3. Dersom alle har forskjellige kontoer, er det du, og kun du som har administrative rettigheter? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Har win xp, og nei bare en konto som alle bruker, logger seg rett inn. Det er dessverre uaktuelt å opprette kontoer for flere brukere. Som f.eks når dama tar over for meg Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Tull! litt konfigurasjon går kjapt: lag en brukerkonto og flytt programmer fra startmenyen i C:\Documents and Settings\<bruker> som andre ikke skal bruke, så gjør du bare mappa di privat med høyreklikk og krypterng. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hide Files & Folders er et veldig kjekt program... Der starter du programmet og velger hvilke mapper eller filer, så lukker du programmet, og vis du prøver å åpne mappen, så kommer det opp en box, der du må skrive inn passordet... Men vet ikke hvordan det funker med flere brukere, kanskjer du må liksom, bytte bruker vis det skal funke slik du vil Du finner mer om det på hjemmesiden deres... Trykk her Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Takk, det funket fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå