defzx Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Heisann, Min far har masse xp cder, home, pro og jeg tror det er corp han har fra firmaet. Hvordan kan jeg skille vanlig pro fra corp versionen? Skal ha sp2 rc2 installert og jeg tror ikke det går an med corp. Lenke til kommentar
brth Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) I Corp slipper du aktivere din windows. Trur også du slipper skrive inn sn. Du kan legge inn Service Packs på begge versioner. Endret 17. juni 2004 av brth Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Litt usikker på hva egentlig er ute etter her, men du finner versjonen av XP, ved å gå på START, Kjør/Run og skrive winver i runboksen, eller høyreklikk på Min Datamaskin/My Computer og velg egenskaper/properties. Der står det under system hvilken versjon du har. Endret 17. juni 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Så lenge serialen er gyldig så kan du installere SP2. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg trodde det var forskjeller på en vanlig xp cd key og en corp key? Vil installere pro vanlig, ikke med corp, skjønner dere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå