Gå til innhold

Hvilken mobil nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis DU skulle kjøpt ny mobiltelefon denne måneden, hvilken ville du kjøpt? :hmm:

Jeg kan ikke bestemme meg om jeg skal velge SonyEricsson K700 eller Nokia 6230 (eller som jeg skal vente på 6260).

Hvis jeg skulle kjøpt mobil denne måneden (noe jeg nettopp gjorde) ville jeg kjøpt 7610. Av den enkle grunn at den har symbian, bra kamera, minnekort og alt annet untatt stereoutgang.

Liker hverken 6230 eller K700 spesielt godt. 6230 har altfor liten skjerm, og K700 er altfor overpriset.

Vente på 6260? Hvorfor det? Dette er da mer eller mindre en 6600 bare tyngre, med dårligere minne og høyere pris. Hadde den hatt 1,3 mp cam hadde det vært en god grunn, men det har den jo ikke. Den bruker fortsatt samme oppløsning som symbian-mobiler anno 2002 (P800).

Lenke til kommentar

Hva jeg ville ? GARANTERT M65, grunnet skjermstørrelse, design.. OG rett og slett at den er støtsbeskyttet. Den er da nogså fin og :) Dessuten er den billig i sammenligning med K700, og forskjellene er små egentlig..

K700 har mer minne, radio, mp3 og blåtann ( sikkert noe mer og ) .. OG det trenger ikke jeg ;D

Lenke til kommentar
Vente på 6260? Hvorfor det? Dette er da mer eller mindre en 6600 bare tyngre, med dårligere minne og høyere pris. Hadde den hatt 1,3 mp cam hadde det vært en god grunn, men det har den jo ikke. Den bruker fortsatt samme oppløsning som symbian-mobiler anno 2002 (P800).

3g ;) Noe som er en ganske bra grunn synes nå jeg iallefall :yes:

Eller er det ikke den monster telefonen som ser ut som en krysning av 3650 og 6600? :dontgetit:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Eller er det ikke den monster telefonen som ser ut som en krysning av 3650 og 6600? :dontgetit:

Mulig det, men spiller ikke så stor rolle med tanke på at 6260 ikke har 3G-støtte ;)

Lenke til kommentar

Mulig det, men spiller ikke så stor rolle med tanke på at 6260 ikke har 3G-støtte ;)

Gandalf mente vel ikke 6630?

3G og krysning av 3650 og 6600

Lenke til kommentar

Gandalf mente vel ikke 6630?

3G og krysning av 3650 og 6600

Jo, han mente nok 6630. Han har redigert innlegget nå i ettertid :)

edit: øøh, han hadde kanskje ikke det likevel. Jeg surrer litt nå..

men ihvertfall: 6260 (som vi først snakket om) har IKKE 3G.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...