mad2003 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 http://www.home.no/green1/Styling.jpg sorry stor S i styling Vis noen likte designet kan de godt få det! kan gjøre endrigner om ønskeligt! trenger heller ikke være noen bil styling side.... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hmm stilig den. Men synes siden bør bære mere preg av at det er en bil side slik at man ser det uten å lese et kløyva ord. Ellers var den tøff. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Likte ikke fargene eller fonten, men med litt bearbeidelse så kan den nok bli relativt bra Personlig synes jeg heller ikke at de avrundede kantene passet så bra, men det er vel bare smak og behag Ville heller ikke hatt en så tykk ramme. Hmm stilig den. Men synes siden bør bære mere preg av at det er en bil side slik at man ser det uten å lese et kløyva ord. Ellers var den tøff. Helt enig, på en måte at deignet gjenspiler at det handler om biler, litt vanskelig å få til, men med bra farger og en fin header så burde det ikke bli noe problem. Endret 18. juni 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det skal ikke være noen bil side... bare skrev det så jeg hadde noe å skrive... Fargene er kjedelige ja gul fargen blir nok men den lyse grå "bakgrunns fargen skal nok bort ja... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ble ikke så imponert over designet der nej... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Det skal ikke være noen bil side... bare skrev det så jeg hadde noe å skrive... Fargene er kjedelige ja gul fargen blir nok men den lyse grå "bakgrunns fargen skal nok bort ja... Lagde du ikke design til han som skulle ha en bil side nå? Hvis ikke var det ikke vits i å slenge ut et tilfeldig design her. EDIT: Tror vi er enige Gandalf Endret 18. juni 2004 av oleeid Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det skal ikke være noen bil side... bare skrev det så jeg hadde noe å skrive... Fargene er kjedelige ja gul fargen blir nok men den lyse grå "bakgrunns fargen skal nok bort ja... Var ikke poenget å lage designet til "gatebiler.tk"? Hvis ikke så burde du heller starte din egen tråd Er jo ingen vits i å "kapre" denne Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Tenkte ikke på det:P sorry Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Bygde bare litt på headeren min... Kun bilde ja... Bilde Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Bygde bare litt på headeren min... Kun bilde ja... Bilde Ikke værst den der. Ren og fin. Men den trenger mer preg av bil. Vroom Vroom... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 hvor ble det av gatebiler? hvorfor svarte han ikke? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Han er vel på do. Neida, han har nok logga av. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Den var fet. Litt kulere skrift bare. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 En femminutters Ikke verst, men en "tøffere" font må du få til Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 veldig mye bra her. likte spesielt den siste til skomaker Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har du fått til noe design eller vill du fortsatt ha hjelp til det? Jeg så sko maker hadde et fint design ja! Men gatebiler.tk send meg en pm da. jeg har laget et design om du er intresert Nei det er ikke den jeg viste før i tråden... Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) jeg kommer til å legge opp ett bidrag litt senere i dag ... just so u know EDIT: den kommer vist nå hastet sammen noe før jeg måtte dra ... her er den Endret 19. juni 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
Even. Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) jeg kommer til å legge opp ett bidrag litt senere i dag ...just so u know EDIT: den kommer vist nå hastet sammen noe før jeg måtte dra ... her er den konge gidder du å sende ps fil? edit: er det mulig å få speedometerpilen og turtallspilen til å peke på litt høyere hastighet? Endret 19. juni 2004 av gatebiler.tk Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 det er ikke mulig ... har ikke hele pilen ... sjekk PM snart ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå