Even. Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Driver og lager nok en bilside, men har absolut null ideer. Derfor lurer jeg på om en av dere her inne kan lage eller begynne på en header. Siden dette er en side om tuning hadde det vært fint med en header med litt spreke farger og gjerne en turteller, et spedometer eller nosmeter til "bakgrunn". teksten i headeren er Tuning Farger og slik bestemmer du selv. Dimensjonene er 700x150 (høyden er ikke så viktig så denne kan forandres) Jeg har ikke noe penger, men den som lager en header som brukes på siden kan få en reklameplass når siden er ferdig. på forhånd takk. Endret 17. juni 2004 av gatebiler.tk Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kunne vi få se resten av designet? Og hva vill du ha på headeren? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Og hva vill du ha på headeren? "Siden dette er en side om tuning hadde det vært fint med en header med litt spreke farger og gjerne en turteller, et spedometer eller nosmeter til "bakgrunn". teksten i headeren er Tuning......Farger og slik bestemmer du selv. " men det hadde vært greit å fått sett resten av siden ja Endret 18. juni 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 har egentlig ikke begynnt på siden så det er helt opp til dere åssen headeren kan se ut liker veldig godt sånne headere som på http://www.jason-quinn.com/ og http://www.stangelandbil.no/ gjerne med litt "aluminium" eller "karbon" Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 hvis noen føler det blir enklere å lage et helt design så må de bare det hvis de vil Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Jeg skal prøve litt http://www.home.no/green1/Tuning.jpg ble denne grei? eller helt RÆV? Si ifra om du vill ha noen endringer. Farger kan også skiftes! Vis vi kan møtes på IRC eller MSN kan vi godt diskutere om at jeg kan lage et enkelt design.... vis du ble fornøyd da...ble bare noe enkelt jeg satt sammen nå... ikke serligt spreke farger.. liker å ha det enklelt og rent. Endret 18. juni 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Bilde av en ting jeg laget i farta..... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Skomaker sin er best synes jeg. Lag din litt lavere mad2003 så tror jeg den blir fon. Noen som vil lage en header som passer til www.javaonline.tk også eller, mens dere er ifarta liksom... Det må være liknende farger og gjerne noen mobil bilde og sånn hjemmeside greie. 768*120... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Middag kan kanskje fikse en etterpå Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Lavere? den er 150 som han bad om dah.... Kan godt prøve å lage en header ja... Men siden du likte Skomaker sin.. Hva var bedre med den, siden jeg skal lage en til dg vill jeg vite hva slags stil du liker.... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Hva med denne eller denne? den(de) kan selvsagt forandres etter ønske *Edit, oisann har visst skrevet "www.gatebilder.tk" Skal få fikset det pronto *Edit fikset Endret 18. juni 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Gandalf's header var ganske bra! Perfekt til tuning side vil jeg si Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Takker, kommer nok til å forbedre den enda mer også Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Lavere? den er 150 som han bad om dah.... Kan godt prøve å lage en header ja...Men siden du likte Skomaker sin.. Hva var bedre med den, siden jeg skal lage en til dg vill jeg vite hva slags stil du liker.... Den var bare litt lav. Også passa det ikke når det gråe plutselig ble enda gråere. Hvis du ser på siden vil jeg at den skal passe inn med resten av designet og samtidtig være litt kul og nice å se på. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Noen som likte dette designet: www.home.no/green1/styling.jpg Ja det er bare et bildet... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Noen som likte dette designet: www.home.no/green1/styling.jpg Ja det er bare et bildet... Kom ikke opp... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Lavere? den er 150 som han bad om dah.... Kan godt prøve å lage en header ja...Men siden du likte Skomaker sin.. Hva var bedre med den, siden jeg skal lage en til dg vill jeg vite hva slags stil du liker.... Den var bare litt lav. Også passa det ikke når det gråe plutselig ble enda gråere. Hvis du ser på siden vil jeg at den skal passe inn med resten av designet og samtidtig være litt kul og nice å se på. Du hadde jo ikke så altfor dårlig header nå da Men jeg kan sikkert prøve å få laget en til deg(men oppgi gjerne størrelse i pixler) var det grei størrelse på den jeg laget nå? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Lavere? den er 150 som han bad om dah.... Kan godt prøve å lage en header ja...Men siden du likte Skomaker sin.. Hva var bedre med den, siden jeg skal lage en til dg vill jeg vite hva slags stil du liker.... Den var bare litt lav. Også passa det ikke når det gråe plutselig ble enda gråere. Hvis du ser på siden vil jeg at den skal passe inn med resten av designet og samtidtig være litt kul og nice å se på. Du hadde jo ikke så altfor dårlig header nå da Men jeg kan sikkert prøve å få laget en til deg(men oppgi gjerne størrelse i pixler) var det grei størrelse på den jeg laget nå? 768*120 Hadde vært snilt hvis du lagde en. Så har jeg flere å velge mellom. Liker det. Sikkert litt artig hvis man byter på litt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå