Ingar Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 MOHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAAAAA... KJØTTDEIG OG LØK!!! Alle n00b-pizzaelskere-pepperoni folk kan bare gå og legge seg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 men Big One er bedre enn begge deler uansett Lenke til kommentar
MuD Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Weeeeeeeeeeeee!!Kjøttdeig og løk ruler enig... det er den beste kjøpepizzaen som er på markedet i dag Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Akkurat nå sitter jeg faktisk og spiser Grandiosa m/kjøttdeig og løk. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 men Big One er bedre enn begge deler uansett Big One Classic, Pepperoni og Mexican er digg! Syns Kjøttdeig og gjøk var dritgod til og begynne med, men ble leu den etter kanskje 5-6 pizzaer... Pepperoni var bare usj! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Er noe rart med Grandis generellt... Fiser så mye ut av dem etterpå. Sendte mail til Stabburet der jeg fortalte problemet og lurte på hva de puttet i matet da jeg "plystret" så mye etter maten.... Skrev det på en høfflig og skikklig måte men fikk aldri svar... Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 woho kjøttdeig og løk r0xxx0r Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Takk og pris for at det ikke ble Pepperoni! Liker ikke det jeg! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Bare bra de slutter å selge Pepperoni, den smakte jo rett og slett bæsj.. asså, jeg har ikke smakt bæsj! men det lukter ikke godt vertfall! rettere sagt den smaker det samme som bæsj lukter! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 ...har du lukta på bæsj? Eller, du har vel bare kjent lukta... ikke med vilje bæsja på f.eks. bordet og så hengt nesa over og luktet på den... håper jeg? Uansett, pepperoni er best! Kjøttdeig og løk = noe rart noe jeg helst ikke spiser Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Et triks, for å få folk til å tenke på grandiosa, et resultat av pr-kåte menn i grandiosa styret. Ja, gud forby at en bedrift skal prøve å tjene penger. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Det blir vel slik det ble med Fanta Exotic. Limited edition 2002, men de selger det fortsatt. Et triks, for å få folk til å tenke på grandiosa, et resultat av pr-kåte menn i grandiosa styret. fjerner de Exotic noen gang må de dø! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 jeg likte begge veldig godt, håper begge forblid Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 For min del hadde det vært like greit om det ikke fantes no Grandiosa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå