thomie6600 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Er det mulig????? Jeg kom over verdens mest fatale flash-prosjekt ever! http://www.mur-puss.no Greit nok at det skal være fancy og alt det der, men det får da være grenser! Først er det "introen" - som ikke kan skippes. Tar jo nærmest 1minutt før man faktisk kommer inn på hovedsiden. Dernest kommer denne fine "murbyggingen" i venstre marg, som gjentar seg hver bidige gang man beveger seg inn på en ny underside.... Må le av den som har laget dette... blir rett og slett latterlig dersom ideen er å lage en side for et firma... huff og huff.. Forbeholdt tålmodige sjeler - ergo ikke meg edit:leif Endret 17. juni 2004 av thomie6600 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 BWAHAHAHAHA! Jeg holdt på å knekke sammen i latter da den vinkende mursteinen plutselig dukket opp. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) LOL Trodde jeg var kommet inn i en episode av barne-TV helt til jeg så den grønne-dingsen-som-muligens-likner-på-et-tak der det stod "Kotakt Oss"... Edti: Og skjekk oppløsningen på thumbnail'sene under Peis/Pipe (og bildene med dato ) Endret 17. juni 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Den begynte greit, men så ble den... ...drept Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 nice, må dra kunder på den. Men folka som sannsynligvis bringer mest penger i kassa til ett sånt firma bruker enten ikke nett så særlig eller så synes de at sånt må være ekstremt avansert og bra. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) tror di er svært stålte av firabilen siden det er bilde av det på HVER side EDIT : oki ikke hver side men fortsat 2-3 sider av 6 Endret 17. juni 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Haha, dette skal få lov til å være det mest tragiske jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå