Gå til innhold

Hvodan sjekke etterslep på skjermen ?

Lucas

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det har vært en post tidligere, men fant den ikke ! det skal vist også finnes et slags rart spill som man laster ned og dermed man kan merke etterslep, men fant ikke denne posten ! har prøvd å søke men null nix !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette skal bare vise hvordan etterslep ser ut for de som ikke vanligvis ser dette. Det lønner seg å laste det ned da dette gir deg mulighet for å spillet det på hele skjermen. Ser du ikke etterslep har du enten en meget rask skjerm ellers er du ikke følsom for dette. Dette spillet bør du kunne få prøve ute i butikken når du ser på skjerm.

Dette fordi:

1) det er enkelt

2) det er gratis

3) du trenger ikke innstalere det.

Spillet finner du her: http://www.miniclip.com/bubbletrouble.htm

I brettene med røde baller er det lett å se ett svakt etterslep av fargen når ballen spretter bortover.

Uansett er etterslep noe du blir vant til og etter noen timer foran skjermen din vil du sannsynligvis ikke legge merke til det i det hele tatt.

Si fra om du ser noe da :)

Lenke til kommentar

Dæven. Det spillet var en dårlig etterligning at det ultrakonge spillet "Pang" på Amiga. heh, moro!

BTT (Back to topic) La ikke merke til no "etterslep" jeg.. hva er det?

Jeg kjører forøvrig 1280x1024x32x85 oppløsning.

Ahh.. dere sikter vel til LCD skjermer her tenker jeg

Lenke til kommentar

Var en god 2-3 millimeter med rødfarge som hang etter ballen her på min Eizo L767 ja, æsj, stygt spill (hvorfor akkurat de røde ballene forresten? var ikke antydning til etterslep på de andre)... Har ikke lagt merke til noen voldsom etterslep før (merker litt etterslep i noen spill, men bryr meg ikke stort om det)

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...