Anderssb Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Jeg har et problem med min D-link 714P+. Jeg prøvde å oppdatere firmwaren, men etter dette har ingen ting virket. M1 lyset blinker hele tiden. Det fungerer heller ikke å resette den. Noen som kan hjelpe? Endret 17. juni 2004 av Anderssb Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Kanskje det ble feil under oppgraderingen til ny firmware... Prøv å laste ned og installer denne på nytt...... Lenke til kommentar
Kavroom Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hvis M1 blinker raskt (flere ganger i sekundet), har innlasting av firmware feilet. RMA er det eneste som funker er jeg redd. Ring d-link support. Dette skjedde meg for et halvt år siden. Om ca. en uke har du fått en ny enhet. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Takk for svar Jeg får vel ringe d-link supporten da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå