Gå til innhold

Sony Ericsson K700 vs Nokia 7610

Anbefalte innlegg

hei

har tenkt meg ny mobiltelefon nå, har en slitt sl55. nå ønsker jeg meg en toppmodell som feks k700 og 7610. har noen av dere noen mening om hvem jeg bør satse på? er det noen andre lignende modeller som kommer snart?

trenger en mobil som er stilig, rik av funksjoner og kan instalere ny programvare eller lignende, altså litt minne :D

ville satt pris på om noen av dere der ute kan hjelpe meg...? :thumbup:

mvh richard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia 7610 har minnekort da, noe som er overlegent når det kommer til minne og når det kommer til funksjoner stiller også 7610 sterkest, men design er k700 best (smak&behag).. Velg selv..

Btw: Jeg har begge selv og ut fra dine kritikker er vel 7610 det beste valget..

It's your choise... :roll:

Lenke til kommentar
Nokia 7610 har minnekort da, noe som er overlegent når det kommer til minne og når det kommer til funksjoner stiller også 7610 sterkest, men design er k700 best (smak&behag).. Velg selv..

Btw: Jeg har begge selv og ut fra dine kritikker er vel 7610 det beste valget..

It's your choise... :roll:

Er forsåvidt enig der.. Men jeg synes kvaliteten på "1 mpxl" kameraet ikke er så sinnsykt mye bedre en vga og ville heller ventet på S65 om du vil ha bra kamera, men ellers er jo 7610 overlegen med symbian minnekort, så kommer prisen inn. Denne mobilen er FOR dyr etter min mening!

Jeg ville tatt K700, grunnet størrelse, design, og at den egentlig er ganske så "perfekt" :)

( min mening )

Lenke til kommentar

7610 uten tvil.. Skal du ha minne og muligheter for programvare er dette som å sammenligne en lada med 3 ferrarier..

7610 har minnekort og symbian, k700 har ingen av delene.

Utover dette har 7610 bedre kamera (1megapixel) og større skjerm.. Det eneste som trekker opp med k700, syns jeg, er radio. Dette har Nokia unnlatt å ta med på 7610.

Syns 7610 er overlegen, rett og slett. I hvert fall hvis det er minne og programmer du skal ha. Selv om jeg syns 7610 er overlegen uansett hva du skal bruke disse to til.

Lenke til kommentar
7610 uten tvil.. Skal du ha minne og muligheter for programvare er dette som å sammenligne en lada med 3 ferrarier..

Utover dette har 7610 bedre kamera (1megapixel) og større skjerm.. Det eneste som trekker opp med k700, syns jeg, er radio. Dette har Nokia unnlatt å ta med på 7610.

Syns 7610 er overlegen, rett og slett. I hvert fall hvis det er minne og programmer du skal ha. Selv om jeg syns 7610 er overlegen uansett hva du skal bruke disse to til.

Forresten, er det ikke 0,9999 Mpxl på 7610, mener og ha lest det ? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Stemmer det... Hvis du skal virkelig være pirkete så har ikke nokia lansert verdens første megapixeltelefon... Hvis du ganger oppløsningen (1152*864) så blir svaret 995 328 pixler, ergo ikke en megapixeltelefon. Men det er så nærme (0.99) så det regnes som en megapixeltelefon....

Lenke til kommentar

Stemmer det... Hvis du skal virkelig være pirkete så har ikke nokia lansert verdens første megapixeltelefon... Hvis du ganger oppløsningen (1152*864) så blir svaret 995 328 pixler, ergo ikke en megapixeltelefon. Men det er så nærme (0.99) så det regnes som en megapixeltelefon....

Nejda :p:laugh:

Lenke til kommentar

Nejda :p:laugh:

:laugh::hmm::devil:

Lenke til kommentar

det kommer jo hekt an på hva man trenger. selv skal jeg ha K700 med tid og stunder, trenger hverken minnekort eller bra kamera (som ikke er bra nok for meg uansett;))

men kommer jo an på hva du vil betale og hva du trenger! men for "vanlige" brukere tror jeg K700 holder i massevis :)

Lenke til kommentar
Nokia 7610 har ikke 0,99 mpix, den har 0,95..

.. Jepp, poenget var at den ikke hadde 1 ;D

edit .. @ Navy :lol::)

Jo. 7610 har 1 megapixel.

Fulgte du kanskje ikke med i timen når dere lærte om å runde opp tall? Trodde ikke dette var et vanskelig tema.

Skal man oppgi antall megapixeler 7610 har med 0 desimaler blir det: 1

med 1 desimal: 1,0

med 2 desimaler: 1,00

med 3 desimaler: 0,995

..

Det å oppgi bildekvalitet med 3 desimaler er vel relativt sjeldent. Du ser f.eks. ikke siemens si at S65 har 1,229 mp kamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...