vikingfk Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 har en nokia 7650, kjøpt desember 2002 som jeg ikke får operatørlåsen fra telenor til å fungere bruker koden jeg får på www.telenormobil.no når jeg prøver koden med et tele2 sim-kort i, kommer bare "ikke Tillatt" Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 prøv unlock.no sin "opplåsingsmaskin" da.. Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 har en nokia 7650, kjøpt desember 2002 som jeg ikke får operatørlåsen fra telenor til å fungerebruker koden jeg får på www.telenormobil.no når jeg prøver koden med et tele2 sim-kort i, kommer bare "ikke Tillatt" Den kan være sperret etter for mange "gale" inntastinger. Ring kundeservice. Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 da får du bare ny kode av telenor.. og den vil heller ikke fungere.. hadde en kunde som hadde kjøpt to stk. av denne.. og begge hadde samme problemet.. fikk ikke låst dem opp samme hva.. så jeg ble nødt til å sende dem inn til deltaservice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå