Kaldvann Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg er på ferie og trenger WindowsXP drivere for et Olympus mju300. På Olympus.com står det at WinXP har drivere for kameraet, men jeg har sltt lenge uten hell. Jeg får ikke XP til å finne kameraet. Noen som kan hjelpe meg med dette problemet på en eller annen slags måte? For eksemplet å legge ut windowsXP driverene på nettet(tror de fulgte med på en cd) Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Her er i allefall en beskrivelse fra Olympus på hvordan koble kameraet mot WinXP: http://downloads.olympus-europa.com/consum...AutoConnect.pdf Lenke til kommentar
geokri Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 finnes ikke noe drivere til xp. kameraet støtter usb storage og kommer opp som en disk i utforskeren når du kobler til Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Det trodde jeg også at den skulle gjøre, men det skjer ikke. Det kommer opp at det er koblet til noe, men windows finner ikke ut hva det er. Har søkt etter drivere på maskina og styra ganske lenge. Uten at jeg greier å få windows til å skjønne hva det er jeg har koblet til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå