B4stian Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 ja, har TalkMore, og bruker da NC sitt nett.. når jeg skal f.eks. på Agile Messenger får den ikke koplet opp, har prøvd med Opera også, men heller ikke da funker det... har disse innstillingene på GRPS Internett-tilkoplingen: Databærer: GRPS Tilgangspunktnavn: internet.netcom.no Brukernavn: Ingen Bekreft passord: Nei Passord: **** Godkjenning: Normal IP-adresse gateway: 0.0.0.0 hva er feil?? Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 forsøk å fjerne passordet. På SE T610 og Z600 skal det være blankt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 får ikke fjernet det! Lenke til kommentar
Netcom man Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 ja, har TalkMore, og bruker da NC sitt nett.. når jeg skal f.eks. på Agile Messenger får den ikke koplet opp, har prøvd med Opera også, men heller ikke da funker det... har disse innstillingene på GRPS Internett-tilkoplingen: Databærer: GRPS Tilgangspunktnavn: internet.netcom.no Brukernavn: Ingen Bekreft passord: Nei Passord: **** Godkjenning: Normal IP-adresse gateway: 0.0.0.0 hva er feil?? hmm...prøv å bruk "netcom" som både passord og brukernavn. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 fant ut av det, jeg fjernet alle tilkoplinger og fikk de tilsendt på nytt, så restarta jeg telefonen og vips så var jeg på nett med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå