Gå til innhold

FTP-Server

Nuffern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bulletproof har fungert bra for meg, har de funksjonene jeg trenger. Et annet tips er å bruke dns2go el. lignende tjenester hvis du ikke har fast IP, eller ønsker et enklere navn på serveren - f.eks. dittnavn.dns2go.com Det finnes mange slike prog/tjenester, men jeg synes dns2go fungerer bra!

Ha en suveren dag !

Lenke til kommentar

Hehe... kjører både Serv-U, RaidenFTPD og BulletProof jeg :grin:

Klarer liksom ikke å bestemme meg. Serv-U og BulletProof har et veldig kjekt GUI med enkelt oppsett av brukere/rettigheter.

RaidenFTPD har derimot et elendig GUI og det er "vanskelig" å sette opp brukere/rettigheter, men er derimot litt mer avansert enn de to andre.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Quote:

Den 2002-04-17 09:03, WebKnight skrev:

Bulletproof har fungert bra for meg, har de funksjonene jeg trenger. Et annet tips er å bruke dns2go el. lignende tjenester hvis du ikke har fast IP, eller ønsker et enklere navn på serveren - f.eks. dittnavn.dns2go.com Det finnes mange slike prog/tjenester, men jeg synes dns2go fungerer bra!

Ha en suveren dag !

Nett siden er http://dns2go.deerfield.com// sant??

Koster det no??

Lenke til kommentar

Prøvde kjapt Raiden etter tips her bare for å danne meg en mening. GUI var jo heeelt bak mål, uregistrert versjon var kjempeiriterende med meldinger og knapper jeg skulle trykke for å besøke div. websiter, to kjappe crack nedlastninger viste seg til liten nytte...det er ingenting som kan imponere lenger. BulletProof har jeg ikke prøvd, men har testet ftpklienten deres og den var heller ikke å skryte av.

Det er jo hver sin smak, men valgene blir egentlig enkle etterhvert:

Klient: CuteFTP

Server: Serv-U

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...