Nuffern Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Noen som kan gi meg et råd til hva slags software jeg bør kjøre på min FTP-server? Kom også gjerne med tips og erfaringer med egen FTP-server. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Du skriver ikke noe om plattform. Håper ikke det er maskinen i sig'en :smile: Hvis du bruker Windows er BulletProof FTP Server bra, ellers er Serv-U veldig grei å sette opp, men ikke like avansert. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Bruker Serv-U ftp-program for min ftp server. Den er meget enkel å sette opp, og støtter det meste. Har aldri hatt noen problemer med dette programmet. Anbefales! Kan lastes ned her. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Jeg ble også anbefalt å prøve Serv-U og jeg må bare si meg meget fornøyd. Den var meget enkel å sette opp og enkel i vedlikehold. Så langt har den vært meget driftsikker også. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 jeg er meget fornøyd med BulletProof FTP server. :smile: Har vært oppe og gått i snart 14Dager=de dager jeg har hatt Bredbånd. _________________ [ Denne Melding var redigert av: win_xp på 2002-04-17 08:34 ] Lenke til kommentar
talisar Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Både serv-u og bulletpro har sine svakheter og mangler. Bruk raidenftpd , det er det beste og raskeste jeg har sett på win32 til nå http://www.raidenftpd.com, avansert og det kommer minst en ny build i uka:) Dennestøtter myemye mer enn andre nevnte:) Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Bulletproof har fungert bra for meg, har de funksjonene jeg trenger. Et annet tips er å bruke dns2go el. lignende tjenester hvis du ikke har fast IP, eller ønsker et enklere navn på serveren - f.eks. dittnavn.dns2go.com Det finnes mange slike prog/tjenester, men jeg synes dns2go fungerer bra! Ha en suveren dag ! Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Takker for mange glimrende gode forslag! Tror valget faller på Serv-U. Har nemlig hørte mye bra om den fra andre også. Fint at dere legger ut linker også. Til Langbein: Hadde vært moro å kjøre en FTP-server på en c64.. hehe Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hei Nuffern! Det er nok eit godt valg.. Serv-U er eit godt program for å lage ein ftp-server.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hehe... kjører både Serv-U, RaidenFTPD og BulletProof jeg Klarer liksom ikke å bestemme meg. Serv-U og BulletProof har et veldig kjekt GUI med enkelt oppsett av brukere/rettigheter. RaidenFTPD har derimot et elendig GUI og det er "vanskelig" å sette opp brukere/rettigheter, men er derimot litt mer avansert enn de to andre. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Ingen som bruker warftp her da? Er jo freeware, og meget godt. Last ned her _________________ Det at alle andre gjør det kan tyde på at det er en god ide. I sibir er det 2 årstider. 3 august og vinter [ Denne Melding var redigert av: Mr-CEO på 2002-04-17 13:52 ] Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Quote: Den 2002-04-17 09:03, WebKnight skrev:Bulletproof har fungert bra for meg, har de funksjonene jeg trenger. Et annet tips er å bruke dns2go el. lignende tjenester hvis du ikke har fast IP, eller ønsker et enklere navn på serveren - f.eks. dittnavn.dns2go.com Det finnes mange slike prog/tjenester, men jeg synes dns2go fungerer bra!Ha en suveren dag ! Nett siden er http://dns2go.deerfield.com// sant?? Koster det no?? Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Prøvde kjapt Raiden etter tips her bare for å danne meg en mening. GUI var jo heeelt bak mål, uregistrert versjon var kjempeiriterende med meldinger og knapper jeg skulle trykke for å besøke div. websiter, to kjappe crack nedlastninger viste seg til liten nytte...det er ingenting som kan imponere lenger. BulletProof har jeg ikke prøvd, men har testet ftpklienten deres og den var heller ikke å skryte av. Det er jo hver sin smak, men valgene blir egentlig enkle etterhvert: Klient: CuteFTP Server: Serv-U Lenke til kommentar
runeb Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 GuildFTPD er et bra alternativ hvis du vil ha en som er gratis: http://www.nitrolic.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå