kristoffer1989 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 ja overskriften sier vel det meste3 men jeg sender ved en liste over ting jeg vil ha...(har lest tipsene jeg vøtt he he ) -Kalender: ja -MMS: ja -GPRS: ja -WAP:(ja. -Kalkulator: (ja -JAVA:(ja -Email klient:ikke viktig -Spill:(ja denne er viktig Må være rask JAJA det sier vel overskriften....er jo to "IKKE KLAPPER" jeg står mellom her Skjerm Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm ikke liten men det er jo ingen av de to sjærmene-Touchscreen: (Ja Pris: Jeg har mellom 0 og ca 3500kroner til rådighet. men jeg kan ta det med abonoment slik at når de måndesbetalingene man må betale har gått over at jeg ender på sånn ca 3500 da -Merke: ja skulle vel være siemens eller SE da he he -Kamera: (Ja/ -Videokamera: Ja -Symbian: nei). -Triband:(ja/. -Infrarød port:ikke så viktig hvis d r bluetooth -Bluetooth:(ja, viktig! -Minne: minimum 30 eller no sånt -Minnekort?:kansje -Polyfoniske ringetoner:(ja -MP3: ikke viktig -Radio:ikke viktig -Wlan: ikke viktig tror jeg -3g(UMTS): ikke viktig Batterilevetid: "Viktig Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Asså, jeg ville sakt S65, siden mp3 ikke er viktig! Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 ja, som sakt S65 er best siden du ikke trenger radio eller mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå