Gå til innhold

skjermbildet funker ikke!

lostone

Anbefalte innlegg

Jeg har nå kjøpt meg et MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB, og jeg fikk det til å funke greit nok "første" forsøk.. Så fikk jeg problemer med varmen, og fant ut at jeg hadde ALT for mye kjølepasta på.. Jeg fjernet alt og prøvde på nytt.. Men nå får jeg ikke lenger skjermbilde.. ( det fungerte før )..

Jeg koblet inn pc-speakeren i håp om at det ville komme beepcodes, men den dumme maualen jeg fikk med skjermkortet har 0 info om beepcodes..

beepcoden er lange og fortsetter i evigheter.. Kan det være minnet ? Det funka jo før jeg demonterte og monterte på vifta..

Jeg kom borti minnet og "bøyde" det litt, men jeg har 2 minnebrikker, så det skal ikke være et problem med tanke på at jeg har prøvd begge brikkene på forskjellige steder.. Jeg har også prøvd en 266mhz brikke fra den gamle pcn min, uten forbedringer!

HJELP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

veldig sikker. det høres ut som om hddn starter opp.. men er ikke sikker.. skal sende hovedkort og cpu inn for rep, men det er ganske kjedelig å sende pcn tilbake før jeg har fått den opp...

Jeg har også lagt merke til at cpuen følger mer opp når jeg tar ut vifta.. kan det ha noe å si?

Lenke til kommentar
veldig sikker. det høres ut som om hddn starter opp.. men er ikke sikker.. skal sende hovedkort og cpu inn for rep, men det er ganske kjedelig å sende pcn tilbake før jeg har fått den opp...

Jeg har også lagt merke til at cpuen følger mer opp når jeg tar ut vifta.. kan det ha noe å si?

Hvor er på CPUen er viften "festet" henn når den følger med opp da? på putene, eller på selve kjernen?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...