Sponis Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hadde tenkt å lage en side. men trenger en medarbeider som er sjef på html. Skal ikkje vere involvet eller ha noen jobb på siden. Bare hjelpe til med programeringen og sånt. Hvist du er interesert, så send en pm. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hadde tenkt å lage en side. men trenger en medarbeider som er sjef på html.Skal ikkje vere involvet eller ha noen jobb på siden. Bare hjelpe til med programeringen og sånt. Hvist du er interesert, så send en pm. ... kombinert med denne tråden? Uansett burde du vel nesten fortelle litt om sida for å få respons... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hva går siden ut på ? Har du et design som skal kodes, eller må man lage designet selv også ? Hva skal være med på siden av forskjellige elementer/duppeditter ? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Det er en fm/cm side for de som vet hva det er. De som er medarbeider skal hjelpe til med designet. ikkje gjøre alt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 football manager / championship manager ?? Da dropper jeg saken Lenke til kommentar
Braathen Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Nei,nei,nei.. Er en av medarbeiderene på siden.. Plz hjelp oss med design a! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Eksisterer sida i dette øyeblikk, og du vil ha en "oppdatering" av designet, eller er det ei heilt ny side? Braathen - vanligvis koster design penger Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Du trenger jo ikkje like fm. du skal bare hjelpe til med designet. ps: kul avatar. lenge leve mozzilla Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 ny side. ps: beklager fjortiss språket til braaten. Lenke til kommentar
Braathen Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Dette er ikke en side som fins nå. Vi planlegger å starte en helt ny. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hvis du er heldig kan det jo hende at noen gjør dette når de har tid, kanskje i bytte mot reklameplass e.l. I mellomtiden vil jeg anbefale deg å laste ned en 30 dagers trial av PhotoShop, og prøve å lage et utkast Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 hva fanken er Det er en fm/cm side for de som vet hva det er. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 som jeg skrev noen poster over: football manager / championship manager Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 For å ha nevnt det; det er ytterst få av de som spør på forumet her som får gratis design.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Ja, you got that right. Seriøse "bedrifter" kjøper seriøse design fra fagfolk.. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 som jeg skrev noen poster over: football manager / championship manager Det så jeg, men du hadde 2 spørsmålstegn så da antok jeg bare at du bare tippa... men ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå