giggs11 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Får ikke opp en eneste server hvor jeg kan spille bfv online. Er det noe jeg må gjøre eller er det rett og slett slik at det ikke til enhver tid er spillere online?? Setter stor pris på tilbakemelding da jeg aldri har opplevd noe lignende på andre spill... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 prøv å bruk the all seeing eye og sjekk at du ikke filtrerer bort alle sammen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 har du lagt inn nyaste patchen? Lenke til kommentar
giggs11 Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 har ikke lagt inn patch. prøver det samt all seeing eye. takk for hjelpen så langt Lenke til kommentar
giggs11 Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Nyeste patch lagt inn. Får fremdeles ikke opp en eneste server. o player online?? må være feil?? all seeing eye, hva er det? har ikke haket av noen filtere.. Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Trykk på update istedet for enter, når du skal søke etter servere in-game. Hvis du allerede gjør det, aner jeg ikke hva som er galt. BTW: http://www.udpsoft.com/eye2/index.html <--- All Seeing Eye Endret 17. juni 2004 av matrino Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 og husk å gi spelet tilgang til internett i brannmuren din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå