esben86 Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 rammen kjøpte jeg i forrige uke, så jeg burde vel få bytta den, men tester memtest feil på hovedkortet og cpu'n også? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har forstått det slik at memtest bare tester om rammen er ok, og samtidig ram slotten i hovedkortet, siden rammen er plassert der. Har ikke noen med cpu å gjøre, andre programmer tester den. Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hva med å sende inn delene ( eller enda bedre: stikke ned i butikken personlig ) og si at det er andre gangen det er noe galt med delene jeg kjøpte her. Legge frem at du fikk 37644 feil i mentest og at du krever at de ordner opp i problemet! Lenke til kommentar
esben86 Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 okey, men noen forslag til program som tester cpu og hovedkort? Lenke til kommentar
tovalb Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 som jeg nevnte tidligere er dette veldig likt det som skjedde meg, da memtest visste tusenvis av feil trodde jeg først det var minne, men det var cpu. prøv og klokke ned fsb på prosessoren (i bios) og se om memtestfeilene blir borte Lenke til kommentar
esben86 Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Der fikk jeg det til :D memtest finner ingen feil heller vil si tusen takk til alle som har tatt seg tid til å lese posten og hjelpe meg med problemet hjelpsomme karer Endret 18. juni 2004 av esben86 Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Voltage and Frequency Settings eller noe lignende. Se "CPU by slight adjust" eller frequency by slight... Den kan du stille ned fra f.eks. 133 til 120 e.l. Lenke til kommentar
esben86 Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 FEAN, der skjedde det igjen, selv etter at jeg klokka ned og fikk ingen feil på memtest? hva kan være galt nå? Lenke til kommentar
esben86 Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 har prøvd det, i de to andre slottene kom jeg ikke inn i bios en gang bare satt der med det msi corecell bilde på skjermen Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 siden jeg er noob så veit ikke jeg så mye om dette men, er ikke A64 følsomt på ram? blir det ikke bluescreen hvis det er feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå