Sponis Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Vet noen om en bra host som støtter php og asp og har mysql database? Den må ha en bra editor som følger med. Og uten månedsavgift. Sånn at du bare betaler foreksempel 500 når du melder deg inn. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Du vil ha en editor til å lage sidene for deg, men vil ha den til å støtte php & asp & mySQL ? Strange.... Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Ikkje en editor som skal lage siden. en html editor. hosten må støtte php, selvsagt hvist eg skal ha phpnuke og phpbb. og andre scripter. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg vil anbefale å kjøre en html editor lokalt, siden testing da går mye fortere og enklere. Du kan jo velge om du også vil teste php lokalt, men da må du sette opp en webserver på localhost. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 men har du en host uten månedsavgift å anbefale? som eg faktisk spør etter. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 men har du en host uten månedsavgift å anbefale? som eg faktisk spør etter. på for eksempel www.servetheworld.no kan du forhåndsbetale domene/webhotell for ett år, slik at du får regning på det en gang i året... Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Takk. skal prøve det. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 ALLE hoster jeg har sett tar betaling for ett år om gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå