Gå til innhold

Veksle mellom programmer på 7610?

Anbefalte innlegg

Har alltid hørt at noe av det beste med Symbian er at du kan ha flere programmer oppe samtidig, og veksle mellom dem. F.eks. surfe på nettet samtidig som du hører på Mp3.

Nå har jeg fått min første symbian telefon, en Nokia 7610. Jeg er imidlertid mildt sagt forvirret nå som jeg tester den ut. Hvordan skifter jeg mellom programmene, lukker dem, o.s.v.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du _lukker_ programmene ved å trykke "avslutt" (høyre knapp som vises på skjermen liksom)

Hvis du ikke vil ut av programmet, bare "ligge det ned" (alt+tab) trykker du på den røde tasten (legg på røret-tasten).

Når du har lagt et program ned, kan du gå inn igjen på det ved å holde inne menytasten 1-2 sekunder.. Da kommer det opp en liten meny som viser hvilke programmer du har åpne.. (alt+tab kan man vel si om denne funksjonen) Du kan da også åpne flere programmer.

Du går altså inn i et program, trykker rød knapp, går inn i flere programmer og taster rød knapp.. Så vil alle programmen du er inne i vises på listen som spretter opp når du holder inne menyknappen.

Edit: Gratulerer med telefonen forresten, kvork!! :w00t: Fornøyd så langt ? Bra første inntrykk?

Endret av Naxos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...