Høyland Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg fikk mitt nye hk og cpu igår.... Alt er up and running. men tror jeg har gjort noe galt når jeg satt i cpu`en en amd64 3200+ For tempen på cpu er 63 grader når jeg ikke gjør noe med dataen. Tok en runde med battlefield og sjekket at max temp på cpu hadde vært 78 grader! Er ikke dette forferdelig høyt? cpu`en var boxed.Og en grå masse under vifta Programmet jeg bruker for å sjekke temp er et som følger med msi hk. msi neo platinum nforce3 250gb heter kortet om jeg ikke husker feil. -Den er ikke klokket -Samme temp vises i bios Lenke til kommentar
Høyland Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Bare den grå massen som var på fra før.. er ikke det kjølepasta? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er thermalpad, som skal være helt grei å bruke. Det kan være at sensoren er helt på jordet her Hvis du ikke har montert vifta feil da.. Du kan jo montere den på nytt. Lenke til kommentar
Høyland Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 tror jeg skal gjøre det.. nå Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Du kan jo også sjekke ribba på kjøleren...Merker fort om den er 70 grader eller ikke...da får du i hvertfall sjekka om sensoren er loka eller ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå