Lokaltog Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Et tips! Ikke kall headeren din for 'banner.jpg'! Ad-slukeren min fjerner visst alt som heter banner.jpg automatisk Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg fant ut at det var linket til pcen min , men det er ikke min skyld ! Det er frontpage sin skyld , jeg satte linken til f.eks index.htm , men den omgjorde den automatisk etterpå ! Men nå har jeg fikset problemene (håper jeg) ! Hva synes folket nuh da? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Likte spesielt bildene du hadde tatt, noen av dem var veldig stillig! Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Takk du! Er nok en hobby fotograf , det som er drit er at jeg bruker et familie kamera som det kalles, men jeg sparer til pro kamera Og lokaltog , det er stress å skifte navn på banneren!! hehe Endret 18. juni 2004 av Hermans Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 hadde gjort seg med noen kontraster ja ... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Takk du! Er nok en hobby fotograf , det som er drit er at jeg bruker et familie kamera som det kalles, men jeg sparer til pro kamera heheh, samme her, hobby fotograf... Syns familie-kameraer er mer en god nok, så lenge du ikke skal ha nærbilder, da blir det helt fucket! Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Du fjerna buttonsene! bra! men likte ikke mouse overen helt. bytt farge på den! ellers er siden fin! gjør den litt lengre nedover kanskje? 100px? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Menyen er veldig uklar. Jeg bruker opera 7.51 Endret 18. juni 2004 av EZAccess Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ja lag enyen større for bedre brukervennlighet. Ellers var designet ok men falt ikke helt i min smak. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg hadde no ingen problemer med og komme inn på siden hannes (dritt nett dere har da ) men siden blir sikkert bra den Det er ikke at det tar veldig lang tid å laste, men hvis man ser på 3600 sider som bruker .tk har man til sammen sløst over en time. Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Så la jeg ut direkte link også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå