Hermans Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Lagte meg en kjekk liten "personlig" side jeg http://www.hermanz.tk Hva synes dere? Endret 18. juni 2004 av Hermans Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Når du spør om respons, gjerne gi direkte url, siden .tk er ganske tregt.... Siden skriker etter bordere, og noe mer rundt innholdet, men stilen var fin. Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Okey. Takk for respons! http://www.fusco-ex.net/hermans/ = direkte link Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Fint fargevalg, men synes siden ble litt for mørk... Enig med Zethyr. Kanskje litt mer grafikk til høyre og venstre for innholdet. Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Okey Takk igjen for respons! Hva synes dere hadde tatt seg ut på sidene ? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Noe grafikk som står i stil til hovedboksen samt header... Vet ikke helt hva, men... Likte ikke helt boksene rundt teksten i hovedboksen heller... Foreslår at du bytter den ut med noe lignende, for det kan bli bra.. Kanskje det har noe med det mørke fargevalget ditt... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 I hvertfall noen kanter rundt innholdet... Lenke til kommentar
promo` Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Fin side Har en litt sånn blandet følelse for menyen. Vet ikke helt om jeg liker den eller ikke Sånn ellers, helt fint Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Har en litt sånn blandet følelse for menyen. Jeg er blandt de som ikke er noen stor fan av den, Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Ok.. Den er ALT for mørk.. Sitter og må myse for å se teksten, det er helt vilt hvor mørk siden er! Jeg ser Times! Og brutale scanlines i bakgrunnen! Menyen passer ikke inn, er liksom litt for grafikktung i forhold til resten.. Savner header..! Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Header har jeg jo? Den er litt mørk , men ikke FOR mørk i mine øyne.... og jeg har ikke ekstra lys skjerm heller... så den SKAL ikke være så mørk at du ikke ser noe iallefall Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Den ser litt "billig" ut på en måte.. Og ett stikkord ville forbedra alt, "Kontraster".. F eks så er ikkje svart tekst på mørk rød bakgrunn særlig smart, er det? Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Og bytt ut de knappene du bruker som meny med tekst linker! ellers var siden bra! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Må si meg enig med de som savner kontraster. På skjermene på skolen ville det vært umulig å lese noe som helst. Menyen sert billig ut. Litt for "high tech". Hvis resten av siden hadde vært like high tech ville den vært brukbar TNR <-- Nuff said Syns headeren var stemningsfull Han fyren var kul (fra Thief 3 eller noe sånt, btw?). Er fremdeles endel rom for forbedringer. For eksempel syns jeg teksten i headeren var litt blurry. Spesielt 'design'-delen PADDING! Da tenker jeg på hovedfeltet. Den boksen som teksten er inni kunne trengt 5-6 pixler padding. Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Har fikset endel på siden nå , prøver å forbedre siden ved å gjøre som dere sier Er det bedre nå eller? Og hva er Padding Loomy? Kan bare de engelske ordene til slik jeg Btw; Fyren er ikke fra thief3 , men jeg må si jeg er enig , han ligna endel ^^ Endret 17. juni 2004 av Hermans Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 padding = luft over, under og på sidene (evt. bare en av delene) Et litt klønete eksempel: __________________ |Her er ingen padding| ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ______________________ | | | her er det litt padding | |_____________________| __________________________ | | | | | Her er MYE padding | | | |_________________________| Håper det hjelper litt(det hjalp meg ) Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) ahh !!! Haha takk for hjelpen , forstod det nå... hørtes ut som et norsk ord skjønner du Jeg tror Loomy liker Padding jeg Endret 17. juni 2004 av Hermans Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 ^^ Tekst-eksempelet mitt over funker ja Er stor fan av padding, jeg Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Meny? Scanlines? Jeg ser bare tables med default borders, og rød bakgrunn. Headerbildet er ikke der, så jeg ser en fin, rød flate istedenfor. EDIT: file:///D:/Documents%20and%20Settings/%D8yvind/Mine%20dokumenter/Mine%20Web-omr%E5der/hermansmork2/images/banner.jpg Ikke rart det ikke funker... Endret 17. juni 2004 av jorgis Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg hadde no ingen problemer med og komme inn på siden hannes (dritt nett dere har da ) men siden blir sikkert bra den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå