B4stian Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 jeg har TalkMore, men når jeg skal kople opp til MSN via Agile får jeg bare et kryss etter en stund, altså at den ikke kan kople opp. Jeg bruker NetCom GRPS Internett som tilkopling, innstillingene innpå den er som følger: Databærer: GRPS Tilgangspunktnavn: internet.netcom.no Brukernavn: Ingen Bekreft passord: Nei Passord: **** Godkjenning: Normal IP-adresse gateway: 0.0.0.0 hva er feil?? Lenke til kommentar
skibum Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hei Regner med det er Nokia 6600 du har siden oppsettet du la inn likner veldig på det jeg har. Så langt jeg kan se er ting akkurat det samme som jeg har på min 6600, unntatt den saken med IP adresse gateway, for den har jeg ikke overhodet på mitt oppsett. Det siste punktet på menyen er homepage..... Det jeg lurer litt på er om du får koblet opp f.eks. opera på den samme oppkoblingen? I så fall har vi luket ut at det er feil med oppkoblingen. Og har du lastet ned siste versjon av messenger? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 har prøvd å gå på nettet, men det nytter ikke.. så vet at det er feil med innstillingene, har nokia 3650 forresten! Lenke til kommentar
skibum Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hei igjen Dette høres kanskje banalt ut, men har du aktivisert GPRS hos netcom? Funker f.eks. wap på telefonen din? Kan gjøres her og klikk deg inn på "kom enkelt igang med MMS, WAP, gprs osv" Kan jo være verdt å si iallefall Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 fiksa det jeg, bare fikk tilsendt nye oppsett, restartet telefonen og så var den på nett, takk skibum!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå