fullifaencom Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Ok, har fått, eller dvs. vil få i løpet av sommeren 30 stk 36 port (managed) 100mbit switcher med gigabit uplink port. I tillegg en kjerneswitch med 40 gigabit porter + en masse annet utstyr. Har i utgangspunktet ikke plass til alt dette utstyret, så det jeg lurer på er om jeg bør se på mulighet for å leie dette ut til lan parties (med opp til ca 500 personer), eller bør jeg selge det i deler for en billig penge? Tenker egentlig ikke på verdien i penger, men mer på verdien i bruken av dette utstyret. Lenke til kommentar
Star Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 heldiggris Jeg ville leid det ut.. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Star skrev: heldiggris Jeg ville leid det ut.. Hvordan kan jeg gjøre det enklest? Ikke så lett å oppbevare alt dette hjemme :-( Og klarer nok ikke å leie det ut 24/7/365 Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Så ta og lei et lager til det som ikke er leid ut... Vil sikkert lønne seg... Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 kjøpe en av deg? msg me! Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Er interessert i kjøp av 2 eller flere. Hva slag merker er det samt hva slags pris er du ute etter. kjøper både 100 og 1000 switcher, trenger dem til ccie lab Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 jeg er også litt interesert i å handle en slik en av deg. MSG meg om pris, er du snill. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 selger ingenting enda iallefall.... For ccie er det egentlig ubrukelig, lei deg heller tilgang på en ccie lab på internet, koster ikke så masse, har gjort det selv flere ganger. BTW: 3com utstyr :-| Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 meg er også interessert. Send meg en pm om pris, er du snill. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 jeg er med å arrangerer LAN i september/august. om du ikke bor altfor langt unna akersus, kan vi leie av deg da? vi er ca. 130 personer. forrige gang betalte vi 7,- per port, men det var 100Mb switcher med management uten Gb uplink. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Folkens, kjøp og salg har ingenting i forumet å gjøre. Ta forespørsler på PM. Tenker du profitt så vil jo utleie lønne seg på lang sikt, men det er sansynligvis en del jobb - litt avheing av hvor du bor (det er lettere å finne LANs i Oslo enn Svolvær) og hvor mobil du er. Jeg tror du kan klemme ganske mye penger ut av noe slikt ved salg, men vet ikke om markedet er så stort, så det kan være vanskelig å finne en kjøper som er villig til å bla opp det dette er verdt. Det ser jo ut som om en del mennesker her på forumet er interressert, så litt research og en runde på bruktmarkedet er nok ikke dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå