-imen Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Fy faen, går det ann å være frekkere enn nokia??? Jeg kjøpte nokia 7610 for 1 dag siden og i dag merka jeg at den har blitt brukt før jeg kjøpte den!!!! Det burde egentlig ha ringt en bjelle da jeg åpna pakken, men jeg var i lykkerus etter å ha venta på en mobil i 3 måneder. Mobilen var ikke forseglet, ikke noen pre installerte programmer på den nye mobilen (de hadde sletta alt for å skjule forrige eiers spor), og da jeg trykka på sist vist klipp så kom det masse rare navn på filmer jeg ikke hadde spilt inn! Men det som virkelig utløste alarmknappen var da jeg gikk inn på menyen og gikk på gå til, vips så dukker det opp et bakgrunnsbilde jeg aldri har tatt eller sett! Jeg vet til og med ikke hvordan man klarer det å få det der! Sleipe faener, det var derfor de hadde skrudd på et tema fordi da synes den ikke, men jeg trykka den tilbake til den valgbare og da dukka den opp! Hvis noen nokia folk leser dette her så kan dere dra langt til H! Fy faen så skittent å gi meg en BRUKT mobil. SLASKER! Jaja, men heldigvis er det veldig bra service der jeg kjøpte mobilen så de vil gi meg en helt ny i morgen! ##Emnet på tråden har blitt endret av moderator (Blib). Vennligst les hva nettiketten har å si om dårlige emner og prøv å følge opp på dette neste gang. ## Endret 17. juni 2004 av Simen_1987 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er nok en av de som arbeider på stedet du kjøpte telefonen som har demobrukt den før de solgte den. Dette er de pliktet å opplyse AFAIK og bør iallefall gi en prisnedsettelse. Ikke Nokia sin feil med andre ord Lenke til kommentar
-imen Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Ok, da beklager jeg til eventuelle nokia folk. Ble bare så utrolig irritert! Da har vært så mye tull i det siste med mobilene mine så jeg blir litt amper. Endret 17. juni 2004 av Simen_1987 Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Antakelig så er det ikke Nokia sin feil, men butikken du kjøpte den i. Vil tippe at noen har levert inn mobilen til reperasjon og fått beskjeden at den ikke kan fikses. Var en helt prikk lik sak i vg.no for ikke så lenge side. *lete etter link* EDIT: ikke bruk store bokstave i topic EDIT 2: fælt så treg jeg var i dag da Endret 17. juni 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 riktig Blib! ikke Nokia sin feil.. Lenke til kommentar
Navy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Kjipt azz.... Fikk en helt ny en jeg, men det er ikke Nokia sin feil da.. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 buh noika...buh nokia...nokia er dårlig.... Lenke til kommentar
-imen Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Som sagt så beklager jeg over at mitt raseri gikk utover nokia! Lenke til kommentar
-imen Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Antakelig så er det ikke Nokia sin feil, men butikken du kjøpte den i. Vil tippe at noen har levert inn mobilen til reperasjon og fått beskjeden at den ikke kan fikses. Var en helt prikk lik sak i vg.no for ikke så lenge side. *lete etter link* EDIT: ikke bruk store bokstave i topic EDIT 2: fælt så treg jeg var i dag da Prøv å finn den da Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Nei nå ga jeg opp å lete etter den linken, finner den ikke men men. Kort fortalt: en dame kjøppte en tlf. på Elkjøp. Da hun kom hjem var alle meldingene, telefonkontakter osv, fortsatt lagret i minne. Hun ringte da til den forige eieren og begge ble ganske forvirret over hva det er som egentlig har skjedd. Husker ikke helt om elkjøp inømmet feilen eller ikke Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hadde så seriøst klikka på butikken, jeg tåler ikke at folk gjør sånt med meg. i allefall ikke seriøse forhandlere, bra du får ny! Lenke til kommentar
-imen Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Var hos butikken i dag. Var ikke deres feil, de hadde solgt mobilen før, men de hadde gitt den tilbake til en eller annen forhandler. Da de bestilte en mob til meg var forhandleren så frekk å sende en brukt mobil uten å si det! Frekke jævel..... Og nå må jeg vente 1-2 uker til jeg får en ny 7610 De ville tilby med en kompansensasjon, et headset verdt 590 kr. Ikke faen, skal ha en ny mob for helvete! Endret 18. juni 2004 av Simen_1987 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Geez! Hadde jeg vært deg hadde jeg gledelig sagt ja til det headsettet. Så bare kjører du en formatering på telefonen. Tar deg et par timer hvis du må formatere minnekortet også så er telefonen akkurat som ny og du slipper å kjøpe headset Endret 18. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
-imen Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Neeee. Vet at det ikke er noe headset til 7610 som har to ørepropper som det er lyd i (jeg tar ikke feil nå). Klarer bare ikke å ha en brukt mobil, da føles den liksom ikke min. Jeg orker ikke å tenke på at noen andre har hatt sine skittne fingre på den mobilen så jeg valgte en ny en. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hihi. Joda, jeg forstår. Du kunne prøvd å kreve headsettet og ny telefon da. Egetlig det de burde tilbudt eg i første omgang pga at du nå må vente. Og headsettet har nok lyd i begge høytalerene, men hvis ikke telefonen støtter stereo så vil du ALDRI få stereolyd uansett. Stereolyd vil kunne gi deg effekten av at f. eks lyden beveger seg fra høyre øre til venstre. Med monolyd så vil da lydnivået bare bli høyere Lenke til kommentar
-imen Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Glemte å si at jeg skulle få en eller annen form for kompensasjon neste gang jeg skulle kjøpe mob. Fikk en tilgodelapp på 4990 kr, og han skulle prøve å få en NY mobil til meg rask som mulig. Sitat fra kvitteringen: Kunde kjøpte appartet, men det var brukt tidligere og var ikke forseglet i pose og det lå inne bilder etc på den. Kunde bør derfor få en form for kompensasjon når ny tlf utleveres. Lenke til kommentar
-imen Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Får en ny 7610, det er den jeg vil ha. Uff, begynner å bli lei nå ass. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Nei nå ga jeg opp å lete etter den linken, finner den ikke men men. Kort fortalt: en dame kjøppte en tlf. på Elkjøp. Da hun kom hjem var alle meldingene, telefonkontakter osv, fortsatt lagret i minne. Hun ringte da til den forige eieren og begge ble ganske forvirret over hva det er som egentlig har skjedd. Husker ikke helt om elkjøp inømmet feilen eller ikke Hvis det er denne siden du leter etter, var det ikke Elkjøp, men EXPERT i Knarvik (Nordhordland)... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Den var vel den siste saka, men det har vore nokre slike saker i forskjellige butikkar det siste halve året. Men fellesbenevnelsen er at det er den lokale butikken som har gjort feil og ikkje verken leverandør eller produsent. Men alle kan gjere "tabber" I allefall bra for trådstarter at butikken var veldig villig til å rette det opp. mvh JanEirik Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg er ikke helt enig i det er bare den lokale butikken som gjør feil, det er oftest reperatør som sier at det er defekt selv om det ikke er korrekt - og reperatør er som oftest et annet firma som er GODKJENT av Nokia, Siemens, SE etc... Firmaet har altså en form for kursing/guide som forteller hva som er garanti eller ikke. En annen ting er at de aller fleste rep. tar et gebyr på 3-400 for å fortelle om det er garanti eller ikke, alle andre bransjer gir pristilbud gratis (og tross alt er det selger som har bevisbyrden - hvis intent kan bevises, så er det fabrikkfeil pr definisjon) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå