fredonor Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Har vært borti dette før, men har selvfølgelig glemt hvordan jeg løste det. Hjelpefunksjonen i windows er fremdeles like bra... Ikonene ved siden av klokka er forsvunnet, og jeg trenger daemon tools... Hvordan får jeg dem tilbake? mvh fredonor Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Du ser vel den pilen ved siden av klokken? Du trykker på den for å vise de. Windows XP har en slik funksjon at den skjuler inaktive ikoner slik at de ikke tar opp plass. Dersom du vil endre på dette så bare høyreklikker du på klokken og velger "Tilpass varslinger" (snakk om dårlig oversettelse ) Eller da "Customize Notifications" for engelsk versjoner. Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Problemet er at den pilen er borte. I egenskaper for oppgavelinje har jeg lett gjennom men det eneste jeg får gjort er å fjerne klokken... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hmm.. dersom den pilen er vekke så er det ikke noen ikoner igjen å vise eller så er alle aktive (som ikke er tilfellet her). Har du sjekke for spyware og virus i det siste? Mulig at det er noe muffens på maskinen. Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Sjekker jevnlig for spyware og virus... Jeg har vært borti dette før, men som sagt klarer jeg ikke å huske hva jeg gjorde da. Ikonene er tilstede på de andre brukerkontoene på pc'en, men ikke på den jeg sitter på nå. Jeg VET at dette er en eller annen teit innstillingsfeil, jeg husker bare ikke hvilken... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 når startlinjen (exploreren) henger og må avsluttes og startes på nytt er det ikke altid at ikonen der blir opdatert og er dermed borte til du restarter maskinen det og ikke altid at alle programmer vises der etter en restart . enester problemløser jeg vet om er og restarte en gang til .. dette problemet kommer av noe win gjør .. og enkeltet programmer advarer om dette når du instalerer de, og nonen har en måte og forhindre dette på . Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Du kan skjule ikonene ved å ha en sånn "automat" versjon av Windows som er på noen biblioteker. Men for å finne dette igjen gidder jeg ikke lete etter nå; bruk heller X-Teq eller hva det programmet heter, så finner du en tweak der. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Du har ikke tilfeldigvis brukt TweakUI og satt merke merke på: "Hide system notification icons"? Jeg foreslo dette for han forrige som hadde det samme problemet her, og det viste seg at det var det han hadde gjort... Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Du har ikke tilfeldigvis brukt TweakUI og satt merke merke på: "Hide system notification icons"? Jeg foreslo dette for han forrige som hadde det samme problemet her, og det viste seg at det var det han hadde gjort... Takk! Bortsett fra at det riktige var at det ikke var merket av på "Show taskbar notification icons". Det satt meg i allefall på riktig spor... Takk igjen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå