Chosiso Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har noen kr nå, og tenkte jeg skulle kjøpe meg ett nytt bilspill eller motorsykkel spill til PS2.. hvilket spill kan jeg kjøpe da? spillet bør ha litt god grafikk, og har ikke så veldig lyst på rally spill.. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Racedriver 2 er vel kommet til ps2 tror jeg ? Rallydelen i spillet er noe crappy(noen få baner man piner seg gjennom), men resten er meget bra, ihvertfall på pc Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Har du ikke GT3 er jo dette et must Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 du burde vente til GT4 kommer..... de kommer til å bli villt.... er sikker på at mange kommer til å spille online også... skal i alle fall jeg Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 du burde vente til GT4 kommer..... de kommer til å bli villt.... er sikker på at mange kommer til å spille online også... skal i alle fall jeg hehe jeg gleder meg allerede ihvertfall. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Ok, hva med Burnout? finnes det noen andre slike spill? helst ikke NFSU, det har jeg fra før! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hva med Need For Speed:Hot Pursuit 2?Konge spill.Om du har pc-versjonen fra før så gjør ikke det noe.Totalt annerledes om mye bedre gameplay på PS2-versjonen.Tro meg,har spilt begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå