Left Blank Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg satt og tenkte hvor kult det hadde vært og laga en frag film.. hvis folk sender inn demoer til f eks meg, så kan man mekke en "norwegian players" film ellerno. Hvis noen husker noen demoer de har laget med øyeblikk fortjent film så si ifra hvis dere vil.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Stilig.. har du laga noen filmer før du kan gi link til? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg holder på med min egen film, men 1. ekke ferdig og 2. vet ikke helt hvor jeg skal hoste en 100mb + fil. Det kan jo og bli et problem. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 så du kan programmene litt? Men det blir bra. Er et h*lvete å lære seg alle programmene. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 jeje, lage filmen ekke no problem, eneste er jeg må lære meg hvordan man encoder xvid i bra kvalitet men liten fil størrelse.. men slik som photoshop, vegas video/premiere/fraps whatever ekkeno stress. og som sagt hvor man hoster fila. den blir sikkert over 100mb hvis nok demoer kommer inn. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 http://www.ng15.moo.no/ Litt oppbrukt allerede da.. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Fader! Jeg slettet nettop 1GB med .dem filer som jeg har samlet over 4 år med CS spilling! Hadde ca. 100 one headshot kills med deagle der Bleh! det var dumt ass, mange GENIALE frags der! Men vet du hva jeg synes? CS er ikke tingen lengre! Lag heller en film fra et annet spill! Det finnes alt for mange CS fragfilmer allerede, mens UT2k4 fragfilmer er mere av den sjeldne typen! Hadde jo vært kult med et single player pene headshots også da! Max Payne eller no Lykke til med filmen Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 jeje, lage filmen ekke no problem, eneste er jeg må lære meg hvordan man encoder xvid i bra kvalitet men liten fil størrelse.. men slik som photoshop, vegas video/premiere/fraps whatever ekkeno stress. og som sagt hvor man hoster fila. den blir sikkert over 100mb hvis nok demoer kommer inn. Har du prøvd Adobe After Effects? Det er ikke mye lett :/ Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det finnes alt for mange CS fragfilmer allerede, mens UT2k4 fragfilmer er mere av den sjeldne typen! Eg kjem kanskje til å laga ein UT2k4 film til hausten. Laga ein UT2k3 film, men synest den ganske råten no. Eg har blitt mykje betre... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Hva med en hw.no/gamer.no film? Alle er fra forumet sender inn sine beste kills. Det med codec osv. Prøv xvid og bitrate på 2000-2500. Edit: http://www.planet-videos.com Endret 17. juni 2004 av eXploid Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Vel, jeg spiller egentlig bare cs online, så hakke så mye peil på hva som er bra og ikke bra. Pluss da må jeg nedlaste spillene etc, eller kjøpe ut2k4, så tror ikke det blir noe av for meg. og ja, en hw.no/gamer.no film høres bra ut.. trenger bare demoer og slikt. En annen ting er visst noen har lyst til å lage en fancy 3d intro eller animasjon, stå fram! Jeg hadde ikke tenkt en film med effekter og animasjoner i the fellowship of noa klassen, mere adrenaline 2 eller killing spree 5. Men hvis noen klarer å lage slike fancy menyer og interfaces, så er det fett. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Har 3 filmer (.avi) som kan sendes inn.. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Har 3 filmer (.avi) som kan sendes inn.. me 2 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 bra bra.. jeg ble akkurat ferdig med frag filmen min skal se hvor stor den blir og eventuell hoste plasser. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 http://home.online.no/~ovassend/moviemeg2.part1.rar http://home.online.no/~ovassend/moviemeg2.part2.rar http://home.online.no/~ovassend/moviemeg2.part3.rar der! se bort fra den dårlige bilde kvaliteten.. jeg tok 1500 bitrate så burde sett bedre ut. btw du trenger xvid codecen. hvis jeg skal lage en film til kommer ikke til å bruke fraps, som jeg brukte på alle clipa her, bruker heller startmovie i cs for bedre kvalitet. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Mekker du film, kan jeg høyst sannsynlig skaffe webspace. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har ikke noen demoer da, men jeg har kanskje 50.avi klipp med knall frags. Alt fra PCW osv. Ikke noe fra public. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå